-
Hoi allemaal,
Ik ben Erik (66) uit Koog aan de Zaan. Sinds mei 2025 eigenaar van een T7-2025. In juni heb ik meegedaan aan de Tenere Travel Trophy 2025 (echt een fantastische ervaring!).
Ik rijd het liefst onverhard. En als het asfalt is, dan graag binnendoor over mooie, toeristische weggetjes. Mijn offroad-ervaring is nog beperkt, maar daarom ga ik volgende week de training “Allroad en Offroad” bij Arjan Brouwer volgen.
Ik wil graag samen op pad, of dat nu de TET is of andere mooie allroad-routes. Alleen rijden is toch minder leuk.😉
Ik hoop hier leuke maatjes te vinden om samen te toeren. En ik kijk uit naar de sleuteldagen, ik heb zelfs nog nooit een band vervangen!
Groetjes,
Erik
-
Hoi Erik,
Welkom bij deze leuke club waar gezelligheid voorop staat en een mooie T7 prima tussen past.
Tot bij een van de leuke evenementen in 2026! -
Ha Erik / ”Pablito9”, Nogmaals welkom, leuk dat ik je op de Motorbeurs heb kunnen inspireren om lid te worden. Leuk verhaaltje van je, goed gedaan !
Vanwege mijn Paris-Dakar Adventure (ook met Arjan Brouwer, ben ik zaterdag door de modder en het diepe zand nog achteraan geknald met m’n XT 660 Z Tenere, maar hij deed het goed (Arjan ook…) :-)) moet ik helaas de aankomende evenementen missen, maar dat komt wel weer goed (hoop ik).
De Sleuteldag moet je zeker meepakken, daar heb ik vorig jaar ook weer eens een achterband gewisseld, onder de deskundige begeleiding en gelukkig met hulp van vele clubleden (en uiteindelijk ook de banden-machine…). Veel van geleerd en afgelopen weken zowel voor- als achterband vervangen door behoorlijk taaie noppen-Motoz-zen (voor de Dakar !), maar viel erg mee.
Robert Baldinger (vh Nomad Sweden) heeft ook een mooi YT-trainingsfilmpje gemaakt, met erg handige tips, bv. je binnenband voorafgaand aan het buitenband opleggen in je buitenband stoppen, werkt super !).
Groeten en Graag tot ziens na de Dakar !
PD-Oscar
-
Welkom!
-
Hoi Oscar,
Het was heel prettig om je tijdens de motorbeurs te spreken en zo zie je maar weer… weer een lid erbij!
Als je YouTube-filmpjes kijkt over hoe men een band verwisselt, dan ziet het er altijd heel makkelijk uit. Ik zal het toch een keer zelf moeten doen, hopelijk tijdens een sleuteldag. Ik kijk er ook naar uit om andere leden te ontmoeten.
Hopelijk kun je zonder al te veel kleerscheuren beginnen aan je Dakar-avontuur. Echt gaaf hoor. Heel veel plezier en tot ziens.
Erik
-
Dank je Erik, Veel Dakar plezier gaat zeker lukken, en ik heb ook alvast erg veel voorpret !
Jij hopelijk – vandaag – een goede training bij Arjan Brouwer gehad, ook zonder kleerscheuren ?! Maar je hebt vast veel bijgeleerd! (Arjan was bij de Dakar groep (45 man) ook al aan het ronselen om nog even mee te trainen, maar de meeste hebben dat niet meer nodig (waarschijnlijk)…
Tot ziens en Groeten, Oscar
PS Zit je ook al op de DTA WhatsApp groep? Zo nee, dan kun je je hier – ergens op de site – ook zelf toevoegen.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.