• 8 september 2019 om 19:52

    goed… die van 30 is van Ig… maar welke T7 in de line-up is er dan allemaal van wie?

    van links naar rechts:

    Roel, Peet, Jan(grote),Philip, Mike, Dave en Janny

  • 8 september 2019 om 22:02

    Het was weer een fijn weekend!!!

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 8 september 2019 om 23:03

    Het was weer een heerlijk weekend met een prachtige presentatie en dankzij Marcel en Iggy toch nog een chaotische einde. Dames en heren bedankt weer ik heb het erg naar mijn zin gehad.

  • 9 september 2019 om 10:03

    Ja was weer leuk! Bedankt allemaal……….

  • 9 september 2019 om 10:15

    Het was weer een heerlijk weekend met een prachtige presentatie en dankzij Marcel en Iggy toch nog een chaotische einde. Dames en heren bedankt weer ik heb het erg naar mijn zin gehad.

    * Dit was weer eens absoluut meer dan de moeite om voor naar Nederland te komen, het jaarlijkse DTA weekeinde, met als lichtpuntje aan de Horizon!! een nieuw lid onder!! de dertig die ook nog eens Tenere rijdt, en een warm hart toedraagt, een waardig DTA vaandel drager, bij deze Willem van harte welkom bij de club, de kameraadschap, de melangolie naar de oude tijden, heel fijn om te zien dat er nog DTA;ers zijn die de oude en nieuwe Tenere’s door blijven rijden, Barbara Top! de Line up T7 versus mijn 3LD  uit ’89, en die van Barbara en de T7 erbij,  de heerlijke ongenuanceerde humor met Jan en Phillip, en Frans, dan val ik tenminste niet uit de boot, en dan nog eens de geplande chaos die ik op zondag als voorrijder op mijn Twentse thuisgrond heb mogen creeren met behulp van Marcel, en gewillige volgerrijders, Frank Willem Marcel Jos met z’n dike GSA door tussen de akkers door, waarom volgen jullie mij?  lol,  wat hebben we gelachen, en dan de thuisreis, Marcel en ik retour naar Obdam, het hoort erbij, bij het motorrijden, de kameraadschap, de humor, af en toe een buitje, een duwtje, eeen beetje chaos, soms een niet legale actie over een nieuw aan te leggen stuk rijksweg, en alles wat daarvoor afspeeld, en natuurlijk onze fijne organisatie die ook weer een pluim moet geven, en ik hoop dat Jasper, een van onze oprichters, het op afstand ook nog een beetje mee heft kunnen maken, idereen bedankt voor de sfeer, en zijn bijdrage aan het mogelijk maken van ons treffen,    de leden maken de club

     

  • 9 september 2019 om 10:45

    Met als kanttekening wil ik toch vermelden dat Marcel, DTA’er van het eerste uur mijn motiverende bron is geweest om te komen, top!

  • 9 september 2019 om 11:08

    Het weekeinde kan al niet meer stuk.

  • 9 september 2019 om 19:48

    Haha dank je Iggy! En dank aan iedereen voor een heel tof weekend, is me erg goed bevallen en voelde me zeer welkom dankzij jullie. Tot snel bij de volgende rit!

  • 9 september 2019 om 23:20

    Haha dank je Iggy! En dank aan iedereen voor een heel tof weekend, is me erg goed bevallen en voelde me zeer welkom dankzij jullie. Tot snel bij de volgende rit!

    Hardstikke fijn te horen Willem, je bent een welkome aanwinst voor de club met vele fijne dta momenten in het verschiet?

  • 10 september 2019 om 18:18

    Bedankt iedereen voor wederom een ouderwets geslaagd en gezellig treffen!

    Stiekem extra trots op mijn ouwe brommert, tussen al die nieuwe T7’s. En nog trotser op mijn nieuwe paars/roze Yamaha jas natuurlijk!!

  • 10 september 2019 om 19:31

    goed… die van 30 is van Ig… maar welke T7 in de line-up is er dan allemaal van wie?

    van links naar rechts: Roel, Peet, Jan(grote),Philip, Mike, Dave en Janny

     

    Roel heeft een tweecIlinder? Geloof ik niks van?

  • 16 september 2019 om 17:54

     

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 7 maanden geleden door Philip.