• 15 april 2019 om 23:37

     

    Dames en Heren Tenerist,

    De organisatie voor het jaarlijks Tenere treffen is alweer in volle gang. Letop!! we doen het dit jaar helemaal anders want dit hoogtepunt van de DTA agenda vindt plaats in het EERSTE weekend van september. Dus snel dit weekend blokken in de agenda en vervolgens door naar de inschrijving ALHIER.

    De vraag dit jaar is natuurlijk hoeveel T7’s we kunnen verwachten!…..

    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 jaren geleden door DenneD.
  • 9 mei 2019 om 20:27

    Voor het komende treffen zoeken we nog iemand die een leuk (reis)verhaal kan vertellen. Wie zou dit willen of kent iemand die dit graag doet….

  • 12 mei 2019 om 01:57

    So hee, ik kan zowaar een keer! Meteen aangemeld!

  • 18 juni 2019 om 00:23

    Op het DTA Treffen in september willen we graag aandacht geven aan de nieuwe Ténéré XT  700 ( daarover hebben we overleg met Yamaha Nederland) maar ook aan het 30 jarig bestaan van de Super Ténéré !

    Ideeën zijn welkom ! Als de Supers in grote getale komen kunnen we misschien een mooie line-up maken ?

    Frans

     

  • 2 augustus 2019 om 20:59

    PROGRAMMA DTA Treffen 2019
    Mander, 6 – 8 september

    Vrijdag:
    Inschrijving vanaf ongeveer 17 uur.
    Op loopafstand is Ria’s eetcafé, met een groot terras. Liefhebbers kunnen daar gaan eten.
    Daarna gaat onze eigen bar ‘Bier en sterke verhalen’ open.
    Na afloop wordt eenieder geacht nog lopend zijn/haar eigen tent terug te kunnen vinden.

    Zaterdag:
    Gezamenlijk ontbijt.
    Daarna inschrijving voor de nieuwe aankomers.
    Omstreeks zo’n 10 uur vertrekken de on- en de offroad rijders in groepjes. – Lunch op eigen gelegenheid.
    Ongeveer rond 18 uur wordt de BBQ heetgestookt.
    Na de invallende duisternis is “From here to Tokyo”, reisverslag van Peet en Janny van Dam.
    Daarna vindt de “DTA Bingo” plaats en is er ‘Bier en nog sterkere verhalen’.

    Zondag:
    Gezamenlijk ontbijt.
    Voor de liefhebbers hebben we nog een leuke onroad route in de regio van zo’n 80 km.
    Na de lunch kan men, al dan niet in groepjes, huiswaarts keren.

    Fotoshoot:
    Op zaterdag willen we na de ritten en voor de BBQ ‘Line-up’ foto’s maken, in ieder geval van de aanwezige Super Ténéré’s (30 jaar!) en de Ténéré’s 700 (0 jaar !).

    Aanmelden:
    Graag tevoren aanmelden via de Agenda.
    Op ons Treffen zijn altijd Partners en kinderen welkom, er is echter geen apart programma.
    Leden mogen ook één introducé(e) meenemen, met eigen motor.
    Wel graag tevoren even doorgeven via het contactadres, dta.voorzitter@gmail.com

    Kosten indicatie:
    Kamperen incl. ontbijten zo’n € 30 (2 nachten)
    BBQ zo’n € 15.
    Diner op vrijdagavond bij Ria’s eetcafé en de lunches zijn voor eigen kosten.
    Barconsumpties kunnen worden afgerekend met DTA-barbonnen.

    Frans

  • 3 augustus 2019 om 11:08

    Klinkt weer als een ouderwets-gezellig weekeind met vooral een zeer traditionele, herkenbare en door-en-door beproefde agenda.

    Ik ga zeker een poging doen om te komen vanaf de zaterdagmiddag t/m de zondagochtend, om weer eens lekker te kunnen bij-keuvelen.
    Maar ook vanwege de oude supers (blêêêh… ) oh, nee.. De nieuwe T7 !!!!

    Wie heeft m dan al allemaal?
    Oh… en voor alle aanwezigen die ook in Volkel waren…  Maar ook van degenen die dat hebbenmoeten moeten missen en tóch graag plaatjes van die T7 zien…

    Hierbij een linkje naar WeTransfer met al mijn (iets verkleinde) plaatjes van die dag..
    T7-motorfiets plaatjes… Plaatjes van (ex-)clubleden op of rond die T7 en Andere oude meuk (en dan heb ik t ff níet over de leden).

    Download link
    https://wetransfer.com/downloads/ce8fc2a95d5443197e220684b9429f7f20190803090013/70d51776ae058a4f5681d0d1c999f31320190803090013/43db92
    197 items

    Have fun !

     

  • 3 augustus 2019 om 23:12

    Daarna gaat onze eigen bar ‘Bier en sterke verhalen’ open. Na afloop wordt eenieder geacht nog lopend zijn/haar eigen tent terug te kunnen vinden.

    Dat lopen naar de tent, moet dat in een rechte lijn, of mag dat eventueel ook slingerend?

  • 3 augustus 2019 om 23:13

    Thanks Jasper, voor de mooie plaatjes!

  • 5 augustus 2019 om 09:57

    @jasper wij komen onze presentative from here to Tokyo geven en komen op de nieuwe T7 en als goed is komt David ook en zijn er in ieder geval 3 elke kleur 1

     

  • 9 augustus 2019 om 04:02

    Hoe is de overnachting geregeld is de groeps accomodatie door onze club gereserveerd voor dit weekeinde?

    30 jaar Super Tenere & T7, gaat Yamaha hier nog in deelnemen, wie rijdt er nog Super Tenere? of wie heft er bijzondere reisen verricht, zijn Super Tenere rijders van buiten de club eventueel welkom? dit zijn er nogal wat.

    Eventueel T shirtjes met 30 ans Super Tenere/DTA?

  • 15 augustus 2019 om 00:30

    Hoe is de overnachting geregeld is de groeps accomodatie door onze club gereserveerd voor dit weekeinde?

    Overnachting is gebruikelijk op de camping, campers en caravans zijn daar ook toegestaan.
    Daarnaast kunnen we beschikken over ”Fleurs Huuske”, de laatste kamer is nu door jou gereserveerd!

    Zijn super tenere rijders van buiten de club eventueel welkom?

    Het jaarlijkse Treffen van de DTA staat open voor iedereen die een Yamaha  Ténéré rijdt en die belangstelling voor onze club heeft.

    Wel is opgave via hetcontact email adres  noodzakelijk!

  • 15 augustus 2019 om 05:53

    Helaas moet ik me toch afmelden vanwege andere verplichtingen. Ook dit leuke weekend gaat aan mijn neus voorbij.

    Heel veel plezier daar allemaal!

  • 16 augustus 2019 om 18:32

    Helaas moet ik me toch afmelden vanwege andere verplichtingen. Ook dit leuke weekend gaat aan mijn neus voorbij. Heel veel plezier daar allemaal!

    Jammer Harry, dat je er niet bij kunt zijn.

  • 17 augustus 2019 om 10:32

    Ben erbij. Leuke locatie dit!

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 19 augustus 2019 om 11:24

    Hoe is de overnachting geregeld is de groeps accomodatie door onze club gereserveerd voor dit weekeinde? Overnachting is gebruikelijk op de camping, campers en caravans zijn daar ook toegestaan. Daarnaast kunnen we beschikken over ”Fleurs Huuske”, de laatste kamer is nu door jou gereserveerd! Zijn super tenere rijders van buiten de club eventueel welkom? Het jaarlijkse Treffen van de DTA staat open voor iedereen die een Yamaha Ténéré rijdt en die belangstelling voor onze club heeft. Wel is opgave via hetcontact email adres noodzakelijk!

    Dank Frans, ik zal het de XTZ 750 Super Teneristen laten weten dat ze welkom zijn.