• 30 juni 2019 om 09:56

    Iggy er staat toch ZELF testen Tenere 700.

    Dus ik hoop mijn Tenere 700 Zelf te testen ?️?

  • 30 juni 2019 om 13:31

    Iggy er staat toch ZELF testen Tenere 700. Dus ik hoop mijn Tenere 700 Zelf te testen ?️?

    Kom je het Ardennen weekend al op de T7 Phillip ?

  • 30 juni 2019 om 21:58

    Helaas niet Jan. Het wordt wel mijn laatste rit op mijn trouwe XT660Z. Een soort van afscheidsrit.

  • 1 juli 2019 om 12:59

    Ik  ben er zondag ook bij…. 12:15 – 13:15

  • 2 juli 2019 om 12:08

    Iggy er staat toch ZELF testen Tenere 700. Dus ik hoop mijn Tenere 700 Zelf te testen ?️?

     

    Philip, maar als jij hem eerder hebt dan kunnen we toch gezellig bij jou langskomen?

  • 2 juli 2019 om 12:09

    Ik ben er zondag ook bij…. 12:15 – 13:15

     

    Ik rijdt op hetzelfde tijdstip!!  Leuk!!

  • 10 juli 2019 om 17:07

    ‘t Is nu weekeinde maar zowel bij Yamaha als bij van Sleeuwen is niets op hun sites te vinden. Frans

    Haha, bedoel weekend 20-21 juli

  • 19 juli 2019 om 13:02

    Margrieta Oomkes, ooit door me geinterviewd naar aanleiding van hun Super-Tenere 750 met hondjes-EML-zijspan, heeft onlangs ook een T7 besteld… Daar werd al helemaal geen levertijd/datum meer bij afgegeven door de dealer…

    Tssss!!!!!
    T is vast een begerenswaardige,mooie motor.  Maar naar mijn idee doet Yamaha dit toch wel allemaal héél erg op zijn JBF, hoor…

    Anyway… Ik ga zondag ff lekker aan de koffie en T7-snuiven..  Bij  van Sleeuwen in Volkel.

    Naar ik begrijp komen er dan al een mand of 5 aan (ex-) DTA-ers zo tussen 12 en 15…
    Lijkt me leuk als er nog meer Tenere-koppies die kant op komen… Soort van spontaan treffentje.
    Wie komt er nog meer (voor de gezelligheid) ?

  • 19 juli 2019 om 16:18

    Lijkt me leuk als er nog meer Tenere-koppies die kant op komen… Soort van spontaan treffentje. Wie komt er nog meer (voor de gezelligheid) ?

    Moi!

    Er was geen plekje meer vrij om werkelijk mee te kunnen rijden, maar ach, ik heb al een hele stoere Tenere.

  • 19 juli 2019 om 23:33

    Dus wie komen er? al dan niet snuivend..lol

  • 20 juli 2019 om 07:52

    Mini DTA treffen cq T7 dag.

  • 20 juli 2019 om 11:06

    jij (iggy),

    ik (jasper)

    Mike Lopulalan (ex-DTA-er)

    Roel

    Barbera

    Frans (voorzitter)

    Jan  (die lange, grote… )

    Philip

     

    … meer weet ik er ff niet…

  • 20 juli 2019 om 14:45

    Done:

     

     

    Wauw, ik dacht eigenlijk een klein offroad stukje ergens op een afgezet paadje ofzo te mogen ervaren met de T7,…..maar dit was gewoon een mini offroad ritje van 20km.

    Wat een fun!!!!

    De helft is onverhard, gras, zand, gravel en de andere helft is asfalt.

    Grote klasse van Yamaha dat ze ons zo de T7 laten afbeulen testen.

    Het rijden gaat volgens een follow-up of D-systeem.

    Er is 1 voorrijder en 1 achterrijder daartussen rijden de gelukkig die mogen testen.

    De voorrijder zet zijn achterligger stil op een kruispunt en daar blijft deze staan om de rest de juiste richting op te sturen, zelf neem je dan weer je plaats in voor de achterrijder.

    Zo rij je dus de ene keer als 2e en dan als 1 na laatste.

    Er was veel verwarring tijdens mijn ritje dus vandaar deze uitleg.

    De T7….

    Echt wat een ongelofelijke machine, in het zand heb je totaal niet door dat je met een “zware jongen” offroad aan het knallen bent.

    In lage toeren pakt hij lekker op en de acceleratie is lekker pittig.

    Dat die T7 lekker in balans te krijgen is liet Wesley Pittens* mij even zien door mij met een wheelie voorbij te vliegen.

    Jammer dat je dan net op zulke momenten je camera niet mee hebt.

    Let wel op met de banden….op de testmotoren zitten niet echt offroad banden dus die zijn wat zoekerig in het mulle zand.

    Zorg wel dat als je hierheen gaat je de juiste bescherming meeneemt.

    Het clubje na mij ging niet offroad want er waren er een paar die in een spijkerbroek met danslaarsjes gingen rijden en dat is echt een no-go.

    Yamaha, bedankt voor het misbruiken van jullie T7.

     

    *https://www.youtube.com/watch?v=LLrcdP0MAMY