• 8 oktober 2019 om 17:08

Zie volledige advertentie & meer foto’s, door adv.nummer: m1465382539 in te toetsen op http://www.marktplaats.nl

Als nieuwe Yamaha Tenere allroad van oktober 2016. De laatst geleverde Tenere 660, nog maar 3 jaar oud.
    Deze zeer nette motor is overgenomen van de 1e eigenaar en heeft nog maar 13.760 km gereden.
    De Tenere is voorzien van ABS, een 12V aansluiting (voor bijv. navigatie), valbeugels van SW-Motech en een verbrede standaard-voet.
    Motor is origineel en keurig onderhouden.

De standaard -nog goede- Pirelli Scorpions zijn in mei 2019 vervangen door Conti TKC 70 banden en de olie & filters zijn toen ook vervangen (factuur aanwezig). Nadien is er er maar ca. 4000km mee gereden. Motor is ook geschikt voor het A2 rijbewijs.

Exact dezelfde motor is er ook in de mooie blauwe kleurstelling. Zelfde prijs. De keus is aan jou. Koffers zijn bij beide motoren een extra.

€ 7750,-

Bel 06 555 638 91, voor alle info.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door  Frank.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
  • 8 oktober 2019 om 19:15

Wat is dit nou Frank ga je hem verkopen om een T7 te kopen ?

• 8 oktober 2019 om 19:44

Wat is dit nou Frank ga je hem verkopen om een T7 te kopen ?

Precies, wat Philip zegt. Wat is dit nou??

• 9 oktober 2019 om 11:49

Ik ga een bmw kopen…
    Wahaha nee hoor, zo oud voel ik me nou ook weer niet

Misschien koop ik de 660 van JanRad wel, die staat -met ruim 100.000km meer!- in de komende moto73 in de rubriek ‘marathonmotor’.

Hij hoeft niet weg hoor, gewoon even kijken of er interesse is.
    Heb de motor gekocht in blauwe uitvoering en daarna de witte tank + spatbord gemonteerd, omdat ik dat mooier vind.
    Eerlijk gezegd mis ik wel n beetje power, maar vind het nog steeds een mooi ding!

Leuke (frisse) dag nog.

Bijdeweg:
    Mochten jullie een gegadigde weten die de blauwe kleurstelling mooier vindt, zet ik het zo weer terug.

• 10 oktober 2019 om 22:59

Frank,
    Wat kan een mens toch in een korte tijd veel ontwikkelingen doormaken.
    Na race-ijzers wijs geworden, naar de Ténéré overgestapt.
    Maar nu denk je aan een OLL fiets?? – Bejaard gevoel?
    Misschien moet je daarna eens een PE overwegen
    Overigens, de T700 heeft ook meer power (PK’s)

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door  haveloos.
  • 11 oktober 2019 om 10:16

Haha Frans, zou ik dat gevoel nou door de Tenere gekregen hebben…?
    Op ‘n bmw wil ik nog even niet gezien worden hoor (en om nou de hele tijd in het donker te rijden… al weet ook ik stiekem wel dat het best goed rijdt!
    De advertentie van mijn Tenere is meer -zoals ze in DenHaag zouden zeggen- een proefbalonnetje.
    De uitstraling van de T7 heeft het (nog) net niet voor mij, ik wacht wel op de grotere-uitvoering.. Misschien heb ik de 660 over vijftien jaar nog steeds en staat er dan ook een 1 voor de 13.000km.
    Zoals we straks over JanR’s 660 kunnen lezen, is dat mogelijk.

een PE… bedoel je een Vespa?

• 11 oktober 2019 om 13:04

En Frans wanneer ga jij die K.. inruilen voor een T7

• 11 oktober 2019 om 23:45

Philip,

de K1300R is echt een heel ander soort motor 😉

• 12 oktober 2019 om 00:19

Mijn 660 rijdt nog als nieuw ondanks de km stand en gaat dus niet weg

• 12 oktober 2019 om 11:18

@Jan, ruil ‘m maar in op die van mij. Dan ga je van de eerst geleverde 660 naar de laatst geleverde en kun je weer 100.000km verder..

@Frans, wat bedoelde je nou met een ‘PE’ ?

• 12 oktober 2019 om 19:38

Philip, de K1300R is echt een heel ander soort motor 😉

nee Frans die oude mannen motor bedoel ik niet.

Je weet heus wel dat ik dat oranje ding uit Oostenrijk bedoel en die éne uit Beieren.

• 13 oktober 2019 om 00:09

@ Frank, PE staat voor Pan European van Honda 🐣

• 13 oktober 2019 om 09:39

Philip, ik snap echt niet wat je bedoeld, die ééncylinder uit Beieren heb ik ingeruild. Ik heb wel een leuke Oostenrijker, maar die is wit. 😇

Nog een reden om een niet oranje Oostenrijker ( lees nep KTM “omdat hij niet oranje is” ) te verruilen voor een T7.

• 13 oktober 2019 om 10:34

@Jan, ruil ‘m maar in op die van mij. Dan ga je van de eerst geleverde 660 naar de laatst geleverde en kun je weer 100.000km verder.. @Frans, wat bedoelde je nou met een ‘PE’ ?

Bleh ABS maar ik wacht ook net als jij op een T7 met grotere tank en strak koffer rek zoals op de 660 maar ik vrees dat die er niet gaat komen.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  JANRAD.
  • 13 oktober 2019 om 10:56

Jan je hoeft niet meer te wachten. T7 met 4 liter extra brandstof capaciteit 🤣