• 29 juni 2019 om 09:49

Na de verhuizing naar Breda staat de Tenere eenzaam in de schuur. Zo eenzaam dat hij graag naar buiten wil, de wijde wereld in. Daar kan ik hem niet bij helpen. Samen hebben we besloten dat het tijd wordt dat onze wegen scheiden.

Er staat 24508 km op de teller. De ketting is 18000 km oud en er zit een nieuwe bij.
    Wat zit er allemaal bij:
    – de motor zelf
    – nieuwe ketting en tandwielen (aangeschaft voor 3AJ)
    – verhoogde ruit + originele ruit
    – handkappen Touratech
    – geen ABS, met treklus
    – Touratech mount Garmin Montana met lader
    – Garmin Montana (ter overname)
    – 12volt aansluiting op het stuur
    – Brede voetsteps + originele
    – Bagarerek Touratech
    – Zijtassen Ortlieb (waterdicht, echt waar)

Vraagprijs: 5200 euro.

Een van de schroeven van de ruit is afgebroken. Deze wordt vervangen. Aan de rechterkant zit een krasje op de handkap en het grijze blokje. Opgelopen tijdens het Wesenberglandtreffen een aantal jaar geleden.

Afkomstig van TerMaat Nijmegen.
    Yamaha dealer Van Meel in Made vertelde me dat het van origine een zwart exemplaar is. De rode kappen zijn waarschijnlijk later erop gezet door TerMaat.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken, 2 dagen geleden door  Sandor.
    Bijlagen:
    You must be logged in to view attached files.
  • 2 juli 2019 om 23:26

Hoi Sandor,

Sterkte, het afscheid zal je zwaar vallenĀ  !

Verder alles goed?

Hartelijke groet,

Frans

• 3 juli 2019 om 09:38

Dag Frans,

de beslissing viel al zwaar, laat staan het aanstaande afscheid. Maar een stilstaande motor valt me nog zwaarder.

Met mij gaat het goed. Grote veranderingen. Over 2 jaar ben ik, als het goed is, klaar met de pabo en dan ga ik voor de klas staan. Oude deuren sluiten en nieuwe gaan open. Wellicht komt er op een gegeven moment wel weer een Tenere. Ik zal hem missen.

Groet,
    Sandor