• 25 augustus 2019 om 14:13

Tot mijn spijt ga ik mijn oer-Tenere verkopen. Een authentieke 34L uit 1983 (op kenteken staat TT600).

Dus, voor een liefhebber een kans om deze klassieker over te nemen.

De 34L is afgelopen winter door mij gekocht en ik heb er bij Termaat in Nijmegen het nodige aan laten doen. Zo zijn er nieuwe banden (Michelin Anakee Wilds) voor en achter op gezet incl binnenbanden, zijn de voorvork-keerringen en -olie vervangen alsmede de balhoofdlagers. Ook is er een nieuwe kettingset gemonteerd (incl die rubberen dempers) en nieuwe remvoeringen achter. Olie met filter is ook vervangen. Werkplaatshandboek en extra olie komt mee in de koop, en een volle tank!

Hij is voor zover ik kan zien in authentieke staat en hij loopt prima al lukt een warme start mij niet echt maar komt (blijkbaar) wel als je de motor beter leert kennen.

De vaste prijs voor een liefhebber via DTA is 2900 euro. Hij komt binnenkort op Marktplaats/Ebay Duitsland voor een hoger bedrag.

Bel voor info 0636100840.

Bijlagen:
    You must be logged in to view attached files.
  • 26 augustus 2019 om 20:50

Hé, wat is dat nou?! Toch minder plezier van, dan je gehoopt had?

• 27 augustus 2019 om 20:47

Hi Barbara, ja idd. Ik merk dat ik vooral wil rijden en ik mis het vertrouwen merk ik bij zo’n oudere motor. Daar moest ik blijkbaar nog achter komen. Het ligt dus vooral aan mij want de motor is denk ik ok zoals ie is. Ik sta open voor een 750 Super Tenere of Africa Twin, maar eerst moet deze gaan. Grtzz