• 10 maart 2022 om 14:20

    Ik zie voor de ALV nog verdomd weinig aanmeldingen. Ik hoop dat dat er nog flink wat meer worden. De altijd gezellige ALV is dé manier waarop je je ideeën kunt spuien en de dag waarop je een goede inzage krijgt in alles wat het bestuur zoal geregeld heeft en voor t komende jaar voor ons gaat regelen.
    Probeer te komen !!!

    Nou heb ik makkelijk praten omdat de ALV zo’n beetje in mijn achtertuin plaats vindt, maar ik ga het zéker ook proberen. Mijn Ténéré hart verheugt zich natuurlijk ook op het ontmoeten van de DTA-Clan.

    Ondertussen  heb ik met hulp mijn woonkamer iets praktischer ingericht en zaken wat meer aangepast aan mijn beperking en ongemakjes. Zie ook wat  plaatjes op mijn FaceBook.
    Echter… ik loop nu ook tegen een keiharde beperking aan..
    Ik ben/ga nu  bezig om de XTZ uit de nalatenschap van Sander Bijlhout in goede staat te herstellen.  En ik ga de ooit voor Menne en Renee gebouwde zijspan er tegenaan te monteren. ‘t Ding is inmiddels aangekocht. Maar zover is t nog lang niet. Ik moet namelijk nog helemaal vóóraan beginnen. Inschatting is dat ik mezelf toch wel een doorlooptijd van minimaal een half jaar of zo moet gunnen.. Mooie Bezigheidstherapie.

    En nu komt de brutale vraag bij me op om na te gaan of er de 20e, aansluitend aan de DTA-ALV wat vrijwilligers/handjes beschikbaar zijn om bij mij (ook in Ede,  anderhalve kilometer van de vergaderlokatie) te helpen.
    Ik streef er namelijk naar om rond die tijd het blok te willen uitbouwen van t frame. Dat kan ik absoluut zelf niet en dus heb ik daar kennis, ervaring en spierkracht nodig. En als jij tóch al in Ede bent… Is dat mss aansluitend aan de ALV te organiseren. Evt. met nog een ander DTALid?

    Handige Harrie’s hebben hier naar mijn schatting een uurtje voor nodig. En ik kan voor een warme prak zorgen.
    Ik ben natuurlijk op voorhand iedereen al enorm dankbaar.  Dit soort (hulp bij) werkzaamheden houden me gemotiveerd en op de been.

    Oh,  last but not least:  ik heb geïnventariseerd wat ik allemaal zoal nog heb staan aan XTZ660-3YF 0nderdelen. Dat is best veel.  Van de Sander-fiets weet ik niiet hoe compleet íe is.  Maar als de fiets is afgebouwd, wil ik alle resterende spullen kwijt.  Zover ik dat nu kan inschatten mis ik
    -het ‘gewei’ waar de topkuip op hangt.
    – de topkuip zélf
    – het achterwiel
    – een zadel
    – een achterspatbord

    Maar verder lijkt ie nagenoeg compleet. Maar geen garantie.
    ‘t is/was NL geregistreerd, maar de vorige eigenaar heeft heeft de fiets als “gesloopt” aangemeld bij het RDW.
    Volgens mij is dat kenteken terug te vragen.  Maar dat doe ik zelf nu nog niet,
    want dan komen er kosten bij, waar ik t nut nu niet van in zie

    Iemand met interesse t.z.t. moet maar ff contact meet me opnemen. Hoeft (bijna) niets te kosten.

  • 10 maart 2022 om 22:45

    Prima Jasper dat  je een extra oproep doet voor de Alv. Zelf meld ik me bij deze af ( buitenland). Ik had je best willen helpen met de uitbouw. Wellicht straks bij de inbouw kan ik iets betekenen. Ik wens het bestuur een constructieve vergadering en hoop op een volle activiteitenkalender nu het weer mogelijk is.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door josvandecross.
  • 10 maart 2022 om 22:48

    Prima Jasper dat je een extra oproep doet voor de Alv. Zelf meld ik me bij deze af ( buitenland). Ik had je best willen helpen met de uitbouw. Wellicht straks bij de inbouw kan ik iets betekenen. Ik wens het bestuur een constructieve vergadering en hoop op een volle activiteitenkalender nu het weer mogelijk is.

  • 12 maart 2022 om 13:15

    Tuurlijk komen wij je even helpen Jasper!

  • 13 maart 2022 om 12:00

    Ik kom ook helpen sleutelen na de ALV!

  • 14 maart 2022 om 10:05

    Wat eten we ?

  • 14 maart 2022 om 13:44

    Heel fijn dat jullie willen komen helpen.  Ik ben daar unmundig blij mee

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 14 maart 2022 om 19:51

    Vergeten aan te melden voor de vergadering zag ik, dus alsnog even gedaan.

    En ik kom je graag even helpen Jasper met de brommer. Komt vast voor elkaar met een groepje.

  • 15 maart 2022 om 08:50

    O nee he, dan weet ik wel hoe het gaat

  • 15 maart 2022 om 12:56

    O nee he, dan weet ik wel hoe het gaat

    Dan ligt het aan het begin van de avond in ieder geval uit elkaar. Of het daarna nog te redden is……….

  • 15 maart 2022 om 16:00

    Voor een ieder geldt dat ik denk dat ik een grote pan nasi of zo maak.  Gebakken eitje/fu yong haj.. saté, klein loempiaatje erbij, iets van vlees of zo….
    Mee-eten mag een ieder.  …. in ‘ruil’ voor de handjes….Is dat acceptabel voor je, dan ben je ook van harte welkom.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.   En… Vele handjes maken licht werk.

    Maar ook weer niet teveel, want dan wordt  t veel te gezellig.

    Liever schuif ik dan wat handjes door naar een IN- en OP-bouw sessie, over een aantal weken. Datum nader te bepalen  maar dat zal wel ergens eind april/begin tot half  mei worden.

    Dus als je even laat weten of je wilt aanschuiven, kan ik zorgen dat je niet verhongert, of dat ik hier  niet met een grote  berg blijf zitten.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door jasper tornij.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door jasper tornij.
  • 17 maart 2022 om 19:34

    Afterparty bij Jasper

  • 17 maart 2022 om 20:39

    Nou…. Ook weer niet helemaal  zo bedoeld….
    Maar t begint er wel op uit te lopen.
    Voor de duidelijkheid van mijn kant:  jullie KOMEN voor de ALV, En dat leek me fijn/goed te combineren met de hulp van een paar DTA handjes bij XTZ-Ténéré klussen die ik wel wil doen, maar waar ik gewoon lichamelijk niet meer toe in staat ben.
    En als Fred dan komt, is natuurlijk de eerste en enige vraag vaan zijn kant wat er te eten wordt aangeboden. En zo groeit het dan uit tot een after-party.  Dus, Jouke… Iedereen is welkom, maar maak t niet te gek

    Overigens, in verband met de inkopen:  Laat me even (hier)  weten of je komt en wilt mee-eten !!!!

    Mijn adres vinden de leden in de ledenlijst….

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door jasper tornij.
  • 17 maart 2022 om 20:42

    Waar is die ledenlijst trouwens gebleven?  Ook als ik ben aangemeld, zie ik  hem niet (meer).

  • 17 maart 2022 om 20:47

    Waar is die ledenlijst trouwens gebleven? Ook als ik ben aangemeld, zie ik hem niet (meer).

    Even naar Home en vanuit daar naar het ledenbestand. Zojuist getest en ik kan er gewoon bij.