• 11 mei 2022 om 14:39

    ja, goed plan, ik rij graag mee. waar spreken we af?

  • 11 mei 2022 om 18:21

    Zo te zien, komen jullie met 5 man na het verre oosten. Jammer voor diegene die niet komen, zo goed weer als volgend weekend hadden we nog nooit om de bochten in het Weserbergland te genieten.

  • 12 mei 2022 om 08:48

    Oké Frank, Frans en Arnout.

    Als we verzamelen om 12.00 uur bij ‘t theeluttke in Lutte. Kunnen we daar lunchen en vertrekken we binnendoor naar Ekko. Ik heb een route gemaakt van cá 4 uur rijden.

     

     

     

  • 12 mei 2022 om 10:14

    Goed idee Philip!

    wil je mij die route ook ff doorsturen?

  • 12 mei 2022 om 10:30

    Mogge Philip,

    Dat ga ik net nie tredden denk ik, zat aan 13:00 te denken.
    Ga mn best doen om er te zijn vóór je de lunch afrekend
    Laat het wel op tijd weten als het niet lukt. Leuk dat je een route gemaakt hebt!

    Bis morgen..

     

  • 12 mei 2022 om 20:00

    Goed bezig Phillip, ik ben erbij! tot morgen!

  • 12 mei 2022 om 20:41

    Net de boodschappen binnen. Bbq vrijdag en zaterdagavond en ontbijt zaterdag en zondag s’morgens is geregeld.  Bier en wijn is er ook. Wel te merken dat de prijzen in de supermarket aardig aangetrokken zijn.

    Leuk jullie weer eens in Hespe te zien. Had het niet verwacht dat het nog eens mogelijk is.

  • 12 mei 2022 om 20:57

    Ekko, dat klinkt goed!

    “Leuk jullie weer eens in Hespe te zien. Had het niet verwacht dat het nog eens mogelijk is.”

    zo snel vergaat de wereld ook weer niet, bovendien, als het toch gebeurt, is het pas op de 30e mei! Am 30’en Mai ist der Weltuntergang, wir leben nicht mehr lang…. (Carnavalshit uit de 60-er  jaren).

    tot morgen.

  • 12 mei 2022 om 22:34

    Mij komt 13:00 uur ook beter uit.

    @ Frank ben jij om 13.00 uur bij het theeluttke?
    @ Philip, als je door wilt en ik ben er nog niet, gewoon gaan, dan zie ik je wel bij Ekko

  • 13 mei 2022 om 10:34

    Arnout en ik zijn er rond 12:30.

    Tot straks, gezellig!

  • 13 mei 2022 om 14:29

    Ekko, dat klinkt goed! “Leuk jullie weer eens in Hespe te zien. Had het niet verwacht dat het nog eens mogelijk is.” zo snel vergaat de wereld ook weer niet, bovendien, als het toch gebeurt, is het pas op de 30e mei! Am 30’en Mai ist der Weltuntergang, wir leben nicht mehr lang…. (Carnavalshit uit de 60-er jaren). tot morgen.

     

    Ha, ja dat weet ik sinds ik gebooren ben op 31 mei;) Bedoelde ook meer die regels:)

  • 16 mei 2022 om 13:14

    Het WesenberglandwochenendetreffenbijEkko is weer voorbij.

    Ik zeg wel ‘weer’, maar voor mij was het de 1e keer en zo kon ik mooi op de achtergrond meekijken of het allemaal wel waar is wat er over de voorgaande keren geschreven werd…nou, het is waar hoor.
    Het was gezellig, hebben veel gelachen en ons ‘s avonds prima vermaakt met een bbq en relaxed vuurtje…
    Mooi weer en mooie wegen.

    Allemaal bedankt voor de gezelligheid en Ekko und Winnie vielen dank voor de gastvrijheid!

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 16 mei 2022 om 16:27

    Ja, het was weer ouderwets (précorona) gezellig! Dit jaar lieten nogal wat leden het afweten (corona-angst?), maar eigenlijk was dit groepje juist heel gezellig! Ekko had weer mooie route uitgezet, een flinke rit!
    Winnie & Ekko bedankt voor jullie gastvrijheid en goede zorgen.

    en bedankt voor het Goddelijke WBL-weer.

    @ Philip bedankt voor de mooie heenrit.

  • 30 mei 2022 om 18:08

    Ik hab geen eenige foto gemaakt…maar misschien jullie? Is er een fotomapje?

  • 31 mei 2022 om 12:07

    Ik hab geen eenige foto gemaakt…maar misschien jullie? Is er een fotomapje?

    Hoi Ekko, ik heb een aantal foto’s gemaakt en heb zojuist Jona gevraagd of hij een ‘wesenbergtreffenbijEkko’ mapje wil aanmaken, dan zet ik ze daar in.

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door Frank.