• 28 maart 2022 om 16:29

    Ik heb me alvast aangemeld voor het Weserberglandtreffen en hoop nog steeds dat het doorgaat. Gisteren een douche geinstallerd in de tuin.

    Campeerweekend met bbq, ontbijt, campvuur en onroadrit door het Weserbergland of allroadrit in het noorden van Hespe.

    Wie niet wil campeeren, kan een kamer boeken in Bad Hiddenserborn: https://bad-hiddenserborn.de/

    Belangrijk: eigen bord, beker en bestek meebrengen!

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 28 maart 2022 om 23:54

    Die Douche lijkt me wel een erg koude douche, ik ga wel weer naar het warme Bad.

    Frans

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door haveloos.
  • 29 maart 2022 om 13:34

    Die Douche lijkt me wel een erg koude douche, ik ga wel weer naar het warme Bad. Frans

    Welnee, die slang kan ook op de warmwaterkraan of quooker..

  • 24 april 2022 om 08:04

    Moeilijk, het water komt direct uit de bron. Maar we hebben het heele weekend om te verzinnen hoe we het heet kunnen krijgen. Komt wel goed.

     

    Het weer wordt prachtig heb ik gehoord. Er zijn tot nu 6 mensen aangemeldt. Als je een gezellig clubevenement wil beleven, meld je gerust aan. Adres is in duitsland, staat in het smoelenboek.

    Afmelden kan tot 11.05. midden in de nacht. Omdat ik toch pas op 12.05. boodschappen ga doen. Op 11.05. weet je ook ongeveer, of met het weer de een of andere verassing erbij zit.

    Belangrijk: eigen bord, beker en bestek meebrengen!

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door ekko.
  • 4 mei 2022 om 00:35

    Eindelijk is er weer een Weserbergland Treffen mogelijk omdat corona meer onder de duim te houden is. De weersverwachting is voortreffelijk, op vrijdag een buitje van Utrecht tot Minden, daarna lekkere temperatuur en zonnig, kortom het gebruikelijke WBL-Treffen weer!

    Kennelijk heeft corona het aantal DTA leden gedecimeerd. Nu nog maar 6 deelnemers! En dat terwijl er ruimte zat is in ‘Ekko’s Tuin’ voor een berg tenten.

    Zeker is in ieder geval dat het weer een ouderwets gezellig weekeinde gaat worden, met een erg leuke Weserberg Landroute op zaterdag, met als afsluiting de WBL BBQ in ET!

    Dit gebied is ook erg Ténéré-Freundlich zoals ze bij onze buren zeggen, ook voor de T700. Zelfs met de nieuwe T900 kan je daar heerlijk uit de voeten.

    Vergeet niet je even aan te melden in de Agenda! Dan kan Ekko genoeg lekkere Duitse bieren inslaan!

    Tot dan, Frans

  • 4 mei 2022 om 19:18

    Ik heb met Frans afgesproken, dat we de route van 2016 nog een keer mogen herhaalen. Doel is deze keer, dat iedereen zaterdagavond in een stuk aan het vuur in mijn tuin zit.

    We gaan nog een keer probeeren het technikmuseum ps-speicher te bekijken:

    https://www.ps-speicher.de/

    Entree om de motoren te bekijken is 10,00€ per persoon.

    Geheel is het een route door het mooie weserbergland van heen en terug 260km. Wie de route alvast wil hebben, mail maar even. Mijn Emailadres staat in het smoelenboek.

  • 4 mei 2022 om 19:31

    Denk aan de bbb: eigen bord, bestek en beker meeneemen. Tent, matje en slaapzak is zeker niet verkeerd. Als je hebt graag een eigen stoeltje, afhankelijk ervan, hoeveel aanmeldingen er zijn.

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door ekko.
  • 8 mei 2022 om 14:12

    Mede (st)rijders,
    kunnen/zullen/wíllen we ergens onderweg afspreken om gezamenlijk de grens over te gaan, vind dat toch wat eng..

    @ Ekko; Volgens de NL buienradar is jouw ‘Sahara-temperatuur’ dat weekend nogal ver te zoeken…

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door Frank.
  • 8 mei 2022 om 19:10

    Mede (st)rijders, kunnen/zullen/wíllen we ergens onderweg afspreken om gezamenlijk de grens over te gaan, vind dat toch wat eng.. @ Ekko; Volgens de NL buienradar is jouw ‘Sahara-temperatuur’ dat weekend nogal ver te zoeken…

     

    Gezamelijk de grens over, voor de zekerheid, kan ik aanraaden. Je weet maar nooit.

    Buienradar zegt hier ook, dat het dinsdag heet wordt en dan gelijk weer afkoeld. Is toch lekkerder te rijden met dat dikke pak.

  • 9 mei 2022 om 17:32

    Haha.

    Cool ist in Ordnung, scheis nasse Socken wäre schade.. aber nichts ist so wechselhaft wie das Wetter, also wer weis, vielleicht gibt es ja am Wochenende eine schöne Sonne

    Schönen abend und bis zum wochenende.

    Tju-huus

  • 9 mei 2022 om 18:39

    Mede (st)rijders, kunnen/zullen/wíllen we ergens onderweg afspreken om gezamenlijk de grens over te gaan, vind dat toch wat eng..

    Goed idee Frank, zoals elk WBLT vertrek ik in de ochtend richting Ekko maar dan wel over binnendoor wegen en niet via de snelweg. Dus als je op die manier gaat sluit ik graag aan.

  • 10 mei 2022 om 11:26

    Hoi Philip,

    Het is voor mij het eerste bezoek aan Ekko, dus heb nog geen vaste route.
    Zie wel dat binnendoor 5 uur rijden is (en dat is nog zonder rasthoff breudsjen und einem Mc-milkshake) en das best wel lang. Ik ga dan voor een combi, snelweg bis bijv. De Lutte/Bad Bentheim en daarna binnendoor..
    Hoe vroeg denk jij bij bijv. De L/Bad B te kunnen zijn (moet nog even kijken hoe vroeg ík hier weg kan)?

    @ Arnout/Frans/Mike;
    Wat doen jullie, rijden jullie ook gelijk mee?

  • 10 mei 2022 om 15:13

    Ik vertrek wat later maar probeer voor het eten aanwezig te zijn. Voor mij wordt het snelweg.

  • 11 mei 2022 om 10:22

    @ Frank en Philip, goed idee.

    ik hoor graag wat de plannen worden.