• 17 november 2019 om 16:04

    De VRO komt weer dichterbij, één van de hoogte punten van het jaar op Offroad gebied van de Tenere club. Samen met Ferry en Auke zijn we bezig om een mooi programma in elkaar te zetten.

    We zijn opnieuw welkom bij Han voor stuk appelgebak en tussen de middag snert. Mocht je niet zo nodig met je motor in het zand te willen, maar het wel leuk zou vinden de sfeer te komen proeven ben je van harte welkom om tussen de middag mee te eten.

    De agenda:

    09.45 Koffie en gebak
    10.15 Briefing
    10.30 vertrek naar locatie terrein
    12.30 lunch
    13.30 Vrij rijden
    14.30 Verzamelen voor afsluitende mini crosss
    15.30 einde VRO

    We hebben 6 stal oefeningen bedacht. We verdelen ons in 3 groepen, doel is samen de oefening uit te voeren om zo met en van elkaar te kunnen leren. Zo is er de mogelijkheid om naar elkaar te kijken en bewust met onze rij techniek bezig te zijn.  Tijdens de briefing zondag morgen, zal ik aantal deelnemers aanwijzen waarbij je terecht kan met je vragen / advies.

    Meer details volgen, ideeën zijn meer dan welkom

    Graag aanmelden, zodat ik een goede indicatie heb van het aantal deelnemers. Bij twijfel ook aanmelden, afmelden kan altijd.

     

  • 17 november 2019 om 16:04

    gereserveerd voor meer info

  • 18 november 2019 om 16:57

    Goed bezig Jona.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 19 november 2019 om 19:41

    Wij komen met zn 2en,   helaas geen yamaha meer mee naar havelte, en de nieuwe t700 mag het zand nog niet in.  Haha

  • 20 november 2019 om 08:59

    Waarom elk jaar op de verjaardag van mijn pa? :<{{

     

  • 20 november 2019 om 11:04

    Waarom elk jaar op de verjaardag van mijn pa? :<{{

    Feessies zijn toch altijd ‘s avonds???

  • 28 november 2019 om 21:08

    We zitten nu op 20 inschrijvingen, gaat de goede kant op.  Meer volk is beter, hoop op ongeveer 30 deelnemers.

    Eventueel een introducee is welkom, aanmelden via de mail.

  • 29 november 2019 om 23:37

    De Ténéré 700 is bij uitstek ook erg geschikt voor het ruwere werk.
    Onze VRO op het militair oefenterrein in Havelte is ideaal om daar ervaring mee op te doen! Het viel me op dat er nog weinig inschrijvingen zijn met de T700 !
    VRO staat voor Voortgezette Rij Opleiding! Dus daar kun je veilig oefenen voor off road situaties.
    De Ténéré 700 kan Off-Road – Jij ook ?

    Frans

  • 1 december 2019 om 13:04

    Oproep: graag GPS meenemen, heb je nodig tijdens deze VRO!

     

    Tot volgende week!

    De Organisatie

  • 1 december 2019 om 19:45

    Gaat het ook lukken met een tripy2?.

     

    Ik heb helaas geen gps meer

  • 3 december 2019 om 19:19

    De Ténéré 700 is bij uitstek ook erg geschikt voor het ruwere werk. Onze VRO op het militair oefenterrein in Havelte is ideaal om daar ervaring mee op te doen! Het viel me op dat er nog weinig inschrijvingen zijn met de T700 ! VRO staat voor Voortgezette Rij Opleiding! Dus daar kun je veilig oefenen voor off road situaties. De Ténéré 700 kan Off-Road – Jij ook ? Frans

     

    Haha, dan kom ik zelfs als het regent. Maar om te zien hoe iemand de eerste krassen en deuken in zijn nieuw materiaal scheurd;-)))

    Auke, heb je al data voor de gps? Of gewoon voor de lol meeneemen?

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 3 maanden geleden door ekko. Reden: haha
  • 5 december 2019 om 10:05

    Ik ga het helaas niet redden om mee te rijden dit jaar.

    ik heb 2 weken geleden mijn voet gebroken tijdens een offroad rit, hopelijk volgend jaar weer meedoen

  • 6 december 2019 om 22:16

    Jammer Kevin, beterschap.

    Heb gps bestand gemaakt met daarin de bekende punten. Nieuw er aan toegevoegd zijn 2tal tracks.

    1: na mijns inziens de beste route richting de grote zandvlakte (ochtend programma)

    2: Track van het afsluitende mini cross.

     

     

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 3 maanden geleden door TheHunter.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 7 december 2019 om 13:33

    Gaat er nog iemand vanuit het Zuiden (brabant)?

  • 7 december 2019 om 17:59

    Ik heb me ook maar weer eens ingeschreven. Heb er zin in!