• 10 november 2022 om 21:19

    Misschien wat stil rond de VRO dit jaar. Algelopen weken zelf veel gereden in ONK Enduro. Afgelopen weekend de tweedaagse, een nieuwe ervaring. Twee dagen strijden tegen de elementen. De omstandigheden waren erg mooi, genoten.

    Helaas gaat Havelte dit jaar niet worden. Wel wil ik voor een volgende editie nog niet helemaal opgeven. Er zijn opnieuw paar extra opstakels bij gekomen om de VRO op Havelte te organiseren. Stikstof, maar ook een vergunning bij de gemeente lijkt nu verreist. Hier wil ik nog wat verder voor gaan uitzoeken. Maar dat is voor editie 2022 te laat.

    Ben nu bezig met een alternatief, ik hoop hier begin volgende week op terug te komen. Graag alvast aanmelden, afmelden kan altijd nog!!

     

     

    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door TheHunter.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door TheHunter.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 11 november 2022 om 10:14

    Jaartje vergist, 2022 moet natuurlijk zijn.

  • 11 november 2022 om 16:49

    Volgens betrouwbare bron gaat het toch een leuke locatie worden… ?

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 16 november 2022 om 21:39

     

    Ik heb ook al voorkennis.

    Dus ook maar aangemeld.

    Gaat een mooie afsluiter van het jaar worden.

  • 17 november 2022 om 22:32

    De kogel is door de kerk, zondag 11 december gaan we Eiland van Maurik verkennen. Midden in Nederland de VRO organiseren, nieuwe plek met nieuwe mogelijkheden. Het idee van de dag is plezier maken, maar vooral ook proberen wat op te steken.  Vooraf tijdens de briefing willen we kort stilstaan bij de houding op de motor. Elkaar de meest zinvolle en minder zinvolle tips geven.

    We gaan echt offroad, dus banden met goed profiel, bij voorkeur noppen zijn wenselijk.  We beginnen met een opwarm ronden en zullen dan de baan in 3 of 4 delen opsplitsen. Zodat we ons kunnen concentreren op 1 techniek tegelijk, bocht of bijvoorbeeld juiste manier van wegrijden in het zand.  Tussen onze leden, zit ondertussen best wat rij ervaring. Waar iedereen wat van kan opsteken. Heb je vragen, we horen deze graag!

    Ben nog bezig om te kijken of het lukt om een aantal obstakels te creëren op de baan. Denk aan bijvoorbeeld stapeltje banden, boomstam etc.

    De bedoeling is dat dit een toffe afsluiting word van het jaar en daarmee ook flink wat deelnemers mogen welkom heten. Hopelijk ook enkele van onze nieuw leden, en bekende gezichten. Graag zo veel mogelijk inschrijven. Afmelden kan altijd nog.
    Spoor elkaar aan om te komen,  sommige van ons al te lang niet meer gezien of gesproken.

    Wil je enkel komen kijken, geen probleem. Meld je aan de koffie staat klaar, ook dan kan het een leerzame dag zijn.

    Bij ontvangst is er koffie, tijdens de middag zelf lunch pakket mee brengen, ga mijn best doen om iets lekkers te regelen voor bij de lunch.

    Wat bieden we:

    *Toffe locatie
    *Koffie bij ontvangst
    *Leerzame maar vooral gezellige dag
    *Uitdaging voor ieder wat wils
    *Iets lekkers bij de lunch

    Wat verwachten we van jouw:

    *Goed humeur
    *Veiligheid op 1, doe geen gekke dingen.
    *Motor in goed staat
    *Lunchpakket mee
    *

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door TheHunter.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door TheHunter.
  • 19 november 2022 om 19:18

    ben eergisteren aan mijn hand geopereerd..dus meld me aan onder groot voorbehoud.  ik acht de kans helaas niet erg groot….maar kom dan zeker ff kijken.

  • 20 november 2022 om 09:55

    Mooie locatie en VRO is altijd super gezellig. Ook zeker leuk voor nieuwe leden of bestaande leden die nog wat meer off road rijden techniek willen opdoen. Geldt eigenlijk voor iedereen wel… toch?

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 20 november 2022 om 16:38

    Ik zou er graag bij willen zijn maar helaas zit mijn enkel in t gips.

     

    Hopelijk tot volgend jaar!

  • 21 november 2022 om 13:19

    Wow, Jona wat een fantastische lokatie en een mooi programma/uitnodiging. Iedereen die de techniek van het (terrein)motorrijden wil bijschaven moet hier wel bij willen zijn. Laagdrempelig en natuurlijk geweldig om op deze manier met je motorfiets bezig te zijn. Tof man!

  • 28 november 2022 om 11:11

    ik heb me aangemeld en wacht nu op betere/goede banden voor mijn T7; heb er al zin in! Wordt mijn laatste rit van het jaar want 15 dec. gaat de verzekering winterstop in?

    'glimmende kant boven!'

  • 2 december 2022 om 20:44

    Dat komt dan perfect uit,

    Morgen, daagje inspiratie opdoen op cross country baan in Heerde.

    Daarna zal snel meer nieuws volgen over de VRO. Zie graag meer aanmeldingen.

    Als er suggesties zijn waar je graag aandacht voor zou willen hebben. Meld dit dan, kan mooie aanvulling zijn.

  • 5 december 2022 om 21:01

    Ik heb me ook al aangemeld en neem ook nog een clublid mee.  zin in

  • 6 december 2022 om 20:19

    Goed bezig,

    De dag gaat er als volgt uit zien:

    9.45 Aanmelden, omkleden bakkie doen
    10.30 Briefing, uitleg opzet van de dag.
    13.00 Lunch
    13.45 Middagsessie met een gezamenlijke
    14.30 Afsluiting cross rondje

    Zelf zal ik om 8.00 uur aanwezig zijn, hoop dan het terrein wat te verkennen en diverse oefeningen uit te zetten. Begreep dat er materiaal aanwezig is om wat kunstmatige obstakels te creëren.  Als er nog mensen willen helpen graag melden.

    We gaan er een toffe dag van maken.

    Adres

    Eiland van Maurik, Maurik

    Kaart parkeren, de auto met aanhangers op het veld ‘blauw’ P. De motoren parkeren bij de ‘rode’ P. (Dicht bij het Beach House)

    Plattegrond

     

  • 6 december 2022 om 21:49

    De kosten moet ook nog even over hebben. Deze schitterende gelegenheid heeft een andere kostenplaatje als de laatste VRO bij boer Jakob.

    Hierdoor komt de eigen bijdrage voor de leden op 20 Euro. Voor niet leden, 35 Euro. Graag gepast betalen.

    Wil je enkel even kort komen proeven, komen kijken. Geen probleem meld dit even dan houden we hier rekening mee.

  • 7 december 2022 om 19:32

    Ziet er goed uit Jona!

    Gaanwenogwatleuksdoen?