• 13 september 2021 om 09:12

    Hallo allemaal,

    Recent lid geworden en dus maar even voorstellen hier.
    Ben in het bezit van 2 stuks XTZ750 Super Ténéré.
    Eentje waar ik gewoon mee rij voor de lol. Daar zit een TDM850 blok in en het ding rijdt geweldig. Niet de mooiste van NL, maar technisch 100% en zorgt voor veel rijplezier.
    Ben bijna 57 en rij sinds mijn 18de motor. Heb er heel veel gehad (meer dan het aantal jaren motorrijden). De voorlaatste was een gloednieuwe KTM 1290 Superadventure waarmee ik 7000km de Balkan ben rond geweest in 3 weken. Maar daarna weer snel ingeruild op een crosser en een enduro. Heel lang lopen zoeken naar een niet-verprutste XTZ750. Die heb ik gevonden en na een grote beurt kan ik daar nu van genieten.
    Offroad? Nee, niet met deze XTZ.

    En daarnaast heb ik er eentje die in opbouw fase is als retro rally special. Ik zie wel wat eruit komt.
    Tip van de sluier: TDM900 blok, KTM990 Adventure voorkant, Aprilia SXV550 achterbrug, TFT dashboard, etc. Waarom? Omdat het kan.
    Leuke hobby voor de komende tijd. Zodra daar wat uit komt, wordt het zichtbaar op mijn site https://xtz750.nl

    Voor de offroaders: enkele malen per jaar organiseer ik een circuitdag in het Noorden waar je met je allroad op een crossbaan kunt rijden. Altijd leerzaam en gezellig.

    Wellicht tot ziens op het forum of bij een andere aktiviteit.

  • 13 september 2021 om 10:05

     

    Welkom Henk,

    Leuk man twee XTZ750 Tenere’s. Wat een bofkont ben jij. En dat aanbod van die crossbaan valt helemaal in goede aarde. Ik zal onze activiteitenboer vragen of hij wat met jou kan afstemmen.

    Groeten Philip (voorzitter)

  • 13 september 2021 om 20:08

    Welkom Henk,

    Mooie suup heb je.

    Ik ben ook in het gelukkige bezit van 2 xtz 750`s en ben blij dat er weer wat meer xtz750 ténéré bij de club komt.

    Leuk projectje gaat dat worden.

    Hoop je snel eens op een club activiteit te spreken.

  • 21 september 2021 om 10:51

    Welkom bij de club henk.mooi om weer een paar supers bij de club te hebben,met zo’n fanatieke eigenaar.

    En ook top dat je meteen een mooie activiteit meebrengt