• 15 maart 2021 om 14:47

Wie heeft of weet nog een valbeugel voor mijn 660?

Ik was van plan niet te vallen, echter na 30km viel ie al.šŸ˜­

• 17 maart 2021 om 14:24

Och, das pech.
    Kwam gisteren nog wel een verhoogd & getint ruitje/een hoog voorspatbord en een paar waterdichte tassen tegen, ms is het wat voor je..

Misschien was je ook niet van plan om tegen de wind in te rijden/te crossen of in de regen op vakantie te gaan, echter…

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door Frank.
  • 17 maart 2021 om 14:31

Maar Koos, jouw model 660 heeft toch van die plastic valdoppen ?

• 17 maart 2021 om 15:08

Ik ben ook nooit van plan te vallen maar dan moet je niet doen waar de motor voor gemaakt is.

Ik heb gewoon een nieuwe set gekocht en een paar weken geleden op de TET zuid NL ook getest.

Heb ze gekocht bij Goedhart.

• 17 maart 2021 om 17:05

Helaas geen plastic valdoppen en ook geen plastic duo voetsteun.

De stalen voetsteun was n.l. sterker dan mijn kuitbeen, die dan ook gebroken bleek.

Gebeurde in de blubber ; natuurlijk weer verkeerde banden maar gelukkig geen deuken/ schade aan de XT, echter wel een enorme deuk in mijn ego. Maar ja, na ongeveer 40 jaren ongevalsvrije OTR mag het ook een keer.

En nu geen reacties van je wordt ouder papa, want die heb ik al genoeg gehoord.

• 17 maart 2021 om 17:41

OkĆ© opa šŸ˜‡

• 18 maart 2021 om 08:40

Jij hebt toch een XT660Z? Die heeft wel van die plastic/rubberachtige valdoppen.

• 18 maart 2021 om 20:31

Bij deze XT660Z heb ik nog geen valdoppen gezien; misschien zijn ze door een vorige bezitter gedemonteerd. Hadden in dit geval ook geen effect gehad, want de modder was wel erg diep. Voorlopig zie je mij niet meer in de drekracen drekracer.

• 19 maart 2021 om 09:07

Heb jij die grijze dingen niet meer ?

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door Drekracer.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 19 maart 2021 om 10:05

Zijn dat valdoppen?

Ik zie dat meer als zijkappen die net iets steviger zijn dan bij de gemiddelde motor.

• 19 maart 2021 om 12:32

Leg hem maar eens plat op straat met een beetje vaart, geen schade. Dit i.t.t. de XTZ660.

• 19 maart 2021 om 16:07

Bedoel je de grote grijze kunststof kappen aan beide zijkanten?

Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 19 maart 2021 om 16:53

Ik heb ook de xt660z (2009) gehad.

Die grijze later zwarte kappen zijn inderdaad valkappen en vangen de klap op soms zijn ze daarna aan vervanging toe in het verleden 34 euro tegenwoordig rond de 65 meen ik. Ik heb de xt660z ook wel eens met valbeugels gezien en na omvallen heeft de beugel de valkappen beschadigd. Dus mijn advies laat die valbeugel schieten.

• 19 maart 2021 om 18:22

…Ik heb de xt660z ook wel eens met valbeugels gezien en na omvallen heeft de beugel de valkappen beschadigd. Dus mijn advies laat die valbeugel schieten.

Dat zal dan vast aan de beugel gelegen hebben maar die ik erop heb gaat echt niet dusdanig vervormen dat het de kappen gaat raken, laat staan beschadigen.

• 22 maart 2021 om 09:16

Dat is helemaal lekker, als je dan valt is je frame krom.