• 3 maart 2019 om 12:54

    Ook ik heb aangegeven mee te gaan, hoop ook nog op Richard die wellicht met me mee zou willen.

    Rijden met trippy lijkt me leuk om eens uit te proberen, het roadbook monteren inclusief teller gaat waarschijnlijk nog niet lukken.

  • 4 maart 2019 om 08:56

    Is het nu exclusief voor dta of voor iedereen? Heb een hotel op loopafstand geboekt want 6 uur verrekken is wel erg vroeg. Nu nog even mijn roadbookhouder op het stuur monteren.

    welk hotel is dat?

  • 4 maart 2019 om 15:18

    Ik heb me ook net aangemeld. Wij komen nu met 4 personen (werner, Michel en Ed) vanuit Apeldoorn en hebben een hotel kamer geboekt in Hotel Prins van Oranje.  Wij sluiten ons ook aan bij de groep relaxte rijders :-). We zien jullie zaterdagavond wel in de Biertempel (https://debiertempel.be/).

  • 4 maart 2019 om 17:23

    Is het nu exclusief voor dta of voor iedereen? Heb een hotel op loopafstand geboekt want 6 uur verrekken is wel erg vroeg. Nu nog even mijn roadbookhouder op het stuur monteren.

    welk hotel is dat?

    bistro-de-modern

    Schuin tegenover (paar honderd meter) de carefour

    https://goo.gl/maps/xhThvxdtTYo

  • 4 maart 2019 om 22:38

    Is het nu exclusief voor dta of voor iedereen? Heb een hotel op loopafstand geboekt want 6 uur verrekken is wel erg vroeg. Nu nog even mijn roadbookhouder op het stuur monteren.

    welk hotel is dat?

    bistro-de-modern Schuin tegenover (paar honderd meter) de carefour https://goo.gl/maps/xhThvxdtTYo

     

    Dat is wel het Las Vegas van België…

  • 4 maart 2019 om 23:06

    Is het nu exclusief voor dta of voor iedereen? Heb een hotel op loopafstand geboekt want 6 uur verrekken is wel erg vroeg. Nu nog even mijn roadbookhouder op het stuur monteren.

    welk hotel is dat?

    bistro-de-modern Schuin tegenover (paar honderd meter) de carefour https://goo.gl/maps/xhThvxdtTYo

    Dat is wel het Las Vegas van België…

    die weg langs de carrefour heet dan ook The Strip

  • 5 maart 2019 om 04:47

    Dat is wel het Las Vegas van België…

    Jij weet ook overal de weg he?

     

    Valt sowieso al niet mee een rustig plekkie te vinden daar.

    Had bijna bij <budget flat> geboekt maar toen ik maps bekeek zag ik dat het daar vooral s`nachts begint te leven.

    Niet goed voor je nachtrust zeg maar…..

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren geleden door Raymond W.
  • 7 maart 2019 om 20:28

    Wij komen met zijn vieren uit Apeldoorn en sluiten aan! Wij rijden op 4 oude Tenere’s (luchtgekoeld 34L). Dus ook ons lot is rustig navigeren en zo snel mogelijk de KTM-muggen te zien verdwijnen en nu maar duimen voor een beetje droog weer.

    Wij arriveren zaterdag en verblijven in ” hotel prins van Oranje”. We hebben cafe ” de sigaret en de Biertempel”  op het oog voor de zaterdagavond.

    tot de 17e!

     

  • 8 maart 2019 om 20:57

    Ook ik heb aangegeven mee te gaan, hoop ook nog op Richard die wellicht met me mee zou willen. Rijden met trippy lijkt me leuk om eens uit te proberen, het roadbook monteren inclusief teller gaat waarschijnlijk nog niet lukken.

    Als je een Tripy wilt huren, verwacht ik dat het verstandig is om een mailtje te sturen naar Ad Ketelaars. Dan reserveert hij er een voor je.

  • 10 maart 2019 om 13:20

    Wegens vervelende omstandigheden in de familie moet ik mij helaas afmelden voor deze rit! Helaas, want mens en machine waren er helemaal klaar voor. Ik wens alle deelnemers veel succes, het zal gezien de weersomstandigheden geen makkelijke rit worden…………..

  • 11 maart 2019 om 16:13

    Beste allen,

    We zijn nu met 14 personen voor de 17e, leuk!

    Ad vroeg hoeveel roadbooks hij moet printen, meestal verschijnen er wel een aantal zonder houder dus dat is dan zonde van het papier.

    Graag nog even doorgeven – voor morgenavond – of je geen roadbook nodig hebt!

    Het roadbook moet aan het eind van de dag weer worden ingeleverd. Kosten voor de activiteit betaal je sowieso, roadbook of niet.

    Tripy kan ook, maar opgelet: kost wel 25 euro extra! Graag nog even doorgeven of je een Tripy wil.

    Auke

  • 12 maart 2019 om 00:16

    Ik heb nog geen roadbook nodig, ik sluit graag aan bij een groep en volg als een trouwe hond.

  • 12 maart 2019 om 05:22

    Ik ga weer een poging wagen tot het roadbook rijden dus voor mij aub een roadbook.

    Is er plak en knipgereedschap aanwezig of moeten we dat zelf meenemen?

     

    Jammer Ko, volgende keer beter.

  • 12 maart 2019 om 11:21

    Ik wil een roadbook en tripy 2 bestand. Ik ga voor de eerste keer met papieren roadbook rijden. Die tripy is het backUPplan.

  • 12 maart 2019 om 11:43

    Voor Michel Campen graag een papieren roadbook.

    Grt Werner