• 11 februari 2019 om 18:44

     

    Dames & Heren Tenerist,

    Voor maart staat er weer een mooie rit gepland en wel de Transwalloniërit van Ad Ketelaars! Heel veel mooier wordt het niet zo dichtbij huis dus schrijf je snel in.

    Voor info en inschrijven, zie Agenda

    Dennis

    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 jaren, 1 maand geleden door DenneD.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 jaren, 1 maand geleden door DenneD.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 jaren, 1 maand geleden door DenneD.
  • 24 februari 2019 om 19:39

    Ik heb me net (onder voorbehoud) opgegeven voor de Transwallonierit in Diest. E.e.a. een beetje afhankelijk van de weersomstandigheden en het deelnemersveld. Het is een lange, pittige rit die extra zwaar wordt als het veel geregend heeft.  Daarnaast rij ik als een trage oude diesel over de paden en de mannen met de snelle KTM’s zijn voor mij direct uit het zicht verdwenen. Ik ben dus een beetje aangewezen op andere langzamere deelnemers. Een Bultenrit kun je prima in je eentje rijden, maar hier heeft het rijden in kleine groepjes toch wel mijn voorkeur!

    Daarnaast nog een tweetal dingetjes! Zijn roadbook en eventueel GPS track al van te voren beschikbaar? Zelf overnacht ik op de camping “de Stille Kempen” een paar kilometer boven Diest.  Aankomst zaterdag eind van de middag en vertrek maandagmorgen. Indien meer mensen willen kamperen dat wil ik dat wel regelen. Laat maar weten………..Gr. Ko van O.

  • 25 februari 2019 om 10:28

    Ha Ko,

     

    Ik ga kijken of ik ook mee kan.

    Zelf rijd ik ook niet hard met mijn xtz 750 dus wie weet kunnen we samen rijden.

    Laat nog weten of ik mee kan gaan!

    Iedereen alvast veel plezierrrrrr!

    Maurice

     

  • 25 februari 2019 om 10:42

    Hallo Ko, ik rijd graag met je mee. Als het nat is, is het echt een zware rit, helemaal op roadbook en met 50 anderen voor je die de track al lekker stukgereden hebben. Dus samen een beetje puzzelen en lijden lijkt me prima.

     

    Kamperen sla ik even over, een huisje of caravan zou ik nog wel zien zitten maar dat bieden ze geloof ik niet aan.

  • 25 februari 2019 om 13:48

    Hee Ko, super dat je mee gaat!  We sluiten die dag als DTA groep aan bij een groep Ad Ketelaar trippers. De bedoeling is dat niemand alleen hoeft te rijden en dus maken we voor vertrek groepjes op ‘kunde en durf’. Komt vast helemaal goed.

    Roadbook wordt ter plekke verstrekt door AK zelf. Trippy is ook mogelijk, huur (even aangeven) of met eigen apparaat.  GPS tracks zijn er ‘officieel’ niet….

  • 25 februari 2019 om 15:40

    Prima, dan gaat het zeker lukken…………………..

  • 27 februari 2019 om 23:08

    Ik had de indruk dat we ons zouden aansluiten bij “de Transwallonierit”  die Ad K zelf organiseert, maar ik lees op zijn site dat die op 7 april wordt gereden. Betekent dat dat er toch alleen Teneristen meerijden? En hoe komen we dan aan de roadbooks?

  • 28 februari 2019 om 16:48

    Vincent,  Het viel mij ook op dat de rit niet op z’n site vermeld staat maar wel in z’n nieuwsbrief. We gaan het zien…..

    AK Nieuwsbrief 2019

  • 1 maart 2019 om 14:50

    Vincent, Het viel mij ook op dat de rit niet op z’n site vermeld staat maar wel in z’n nieuwsbrief. We gaan het zien….. AK Nieuwsbrief 2019

    Ok. Ik zorg wel voor een gps-route in die omgeving (die we eerder hebben gereden). Komen we in ieder geval niet voor niets.

  • 1 maart 2019 om 21:09

    Vandaag mail van Ad, het klopt dat er wat onduidelijkheid was. Maar de juiste datum is de 17e.

     

    Tot dan.

  • 2 maart 2019 om 15:18

    Is het nu exclusief voor dta of voor iedereen?

    Heb een hotel op loopafstand geboekt want 6 uur verrekken is wel erg vroeg.

    Nu nog even mijn roadbookhouder op het stuur monteren.

  • 2 maart 2019 om 20:41

    ….Wij als DTA sluiten aan bij een openbaar AK evenement.

  • 3 maart 2019 om 10:41

    Ha (Ko en Vincent)

     

    Er heeft zich nog een relaxte rijder aangemeld!

  • 3 maart 2019 om 10:46

    Hoe/waar geef ik aan dat ik een trippy wil ?

     

  • 3 maart 2019 om 11:43

    Helemaal goed Maurice!