• 4 augustus 2022 om 03:54

    Hoi allemaal,

    Ik heb zojuist mijn lidmaatschap van de DTA opgezegd (geen idee wanneer de verlenging in zou gaan) maar wil niet vertrekken zonder een woord, zonder een bedankje. Ik ben twee keer meerdere jaren lid geweest, de eerste keer ruim voor de eeuwwisseling. Geweldig om te zien hoe veel oude namen van toen gewoon nog steeds lid waren en zijn.

    DTA betekende voor mij altijd hele leuke treffens (als ik kon, helaas kon ik veel te weinig naar mijn zin), veel lachen, prachtige en vaak avontuurlijke figuren, en vooral een compleet ongedwongen, relaxte sfeer. Ongeacht wat iemand reed of deed. Echt een prachtclub om trots op te zijn.

    Eind 2021 besloot ik mijn eigenhandig stevig aangepaste Ténéré 660 te verkopen doordat er steeds meer beperkingen opgelegd worden aan het adventure-style reizen, paden gesloten, toenemende agressie… Na meer dan 30 jaar reizen kreeg ik er helaas steeds minder zin in. De motor heeft nog geen dag te koop gestaan en het deed me eigenlijk bijna niets meer toen hij met de nieuwe eigenaar erop de straat uit reed.

    Mijn nieuwe uitdaging heb ik gevonden in (zee)zeilen, een heel andere tak van sport in een vrije en avontuurlijke wereld, en ik hoop over een aantal jaren voorgoed de trossen los te gooien en de wereld over te zwerven in totale vrijheid.

    Iedereen binnen de DTA heel erg bedankt voor de mooie ontmoetingen. Ik heb echt enorm genoten van alle gekte, zin en onzin, alle gein. De tranen van het lachen hebben me regelmatig in de ogen gestaan. DTA is echt een club die zo anders is dan alle andere. Alleen bij de Engelse Thumper Club vond ik een vergelijkbare sfeer. Hou die typische DTA-cultuur binnen deze mooie club!

    Ik wil jullie allemaal bedanken voor de mooie tijd, zal het nooit vergeten. Ik wens ieder van jullie het allerbeste en nog heel veel veilige kilometers!

    Groetjes, Harry

  • 4 augustus 2022 om 12:15

    Hoi Harry, het ga je goed en geniet van het leven.

    misschien tot een volgende periode van een lidmaatschap ?

     

  • 4 augustus 2022 om 15:36

    vaarwel Harry

     

    *badoem pats

  • 5 augustus 2022 om 13:14

    Hoop later -als ik groot ben- hetzelfde te doen, als waterrat best wel jaloers dus.. best wel!
    Elkaar hier nooit tegengekomen geloof ik, wie weet in de toekomst een keer in een haven..

    Veel plezier op & door de golven!

  • 8 augustus 2022 om 10:03

    Recht zo die gaat Harry!!  Het gaat je goed.

     

  • 8 augustus 2022 om 20:31

    @Frank: Dagje mee zeilen mag altijd natuurlijk, de Oosterschelde is een mooi gebied!

  • 9 augustus 2022 om 13:52

    @Frank: Dagje mee zeilen mag altijd natuurlijk, de Oosterschelde is een mooi gebied!

    Heb je een PB gestuurd.

  • 15 augustus 2022 om 21:58

    Ahoi! net terug van zeezeilreis Aalborg – Rotterdam a/b Tall ship Eendracht als proefvaarder en besloten dat ik beide hobbies/passies{! ) juist wil combineren en hoop dat nog aantal jaren te mogen doen.  Wie weet,  kruisen de wegen nog eens ter land of zee.

    Vaarwel iig!  Arjen

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door XTZ690 Arjen. Reden: tekstueel
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.

    'glimmende kant boven!'