• 27 februari 2022 om 12:00

    Wat is hier aan de hand is er iets gewijzigd?

    Ja, dus…

    Nu zie ik de recent aangemaakte topic boven aan in het oranje vak.

    Onderin het zwarte vlak de recente reacties.

    Beter ?

     

  • 27 februari 2022 om 15:20

    Nee, het loopt al niet storm hier en nu moet je nog verder scrollen voor (eventuele) nieuwe berichten.

    Sowieso loopt deze site ruk en dat weerhoudt mij ervan om meer te posten.

    Een foto uploaden gaat ook al moeizaam en soms is je hele post verdwenen en zit je hele berichten voor nop te tikken.

     

  • 27 februari 2022 om 16:00

    Maar nu hoef je niet 2x een berichtje te plaatsen om een nieuwe topic bovenaan het lijstje te krijgen.

  • 27 februari 2022 om 19:54

    Als goed is zijn de klachten zoals Raymond die aangeeft nu verbeterd.  Klopt nu komt eerste post direct in beeld in het oranje venster.

  • 1 maart 2022 om 11:26

    klopt

    Alleen staat de startdatum van het topic erbij, ipv de laatste reactie. Daardoor lijkt het of het om een oude reactie gaat.

  • 8 maart 2022 om 11:33

    Nee, het loopt al niet storm hier en nu moet je nog verder scrollen voor (eventuele) nieuwe berichten. Sowieso loopt deze site ruk en dat weerhoudt mij ervan om meer te posten. Een foto uploaden gaat ook al moeizaam en soms is je hele post verdwenen en zit je hele berichten voor nop te tikken.

    Heb je heel toevallig een suggestie wat we anders zouden kunnen gebruiken? Ik heb er zelf al een beetje naar gezocht, maar het lijkt er op dat iedereen tegenwoordig maar op facebook gaat zitten. Vroeger was er meer aanbod van software, maar dat lijkt echt een beetje uit te dunnen

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 8 maart 2022 om 11:39

    Nee, het loopt al niet storm hier en nu moet je nog verder scrollen voor (eventuele) nieuwe berichten. Sowieso loopt deze site ruk en dat weerhoudt mij ervan om meer te posten. Een foto uploaden gaat ook al moeizaam en soms is je hele post verdwenen en zit je hele berichten voor nop te tikken.

    Heb je heel toevallig een suggestie wat we anders zouden kunnen gebruiken? Ik heb er zelf al een beetje naar gezocht, maar het lijkt er op dat iedereen tegenwoordig maar op facebook gaat zitten. Vroeger was er meer aanbod van software, maar dat lijkt echt een beetje uit te dunnen

    Ik zit op een aantal fora waar phpBB gebruikt wordt en dat werkt m.i. fijn. vBulletin zou ook kunnen, maar dat kost zo te zien wel geld (wat opzich een goede optie kan zijn als je zo vrijwilligers kunt ontzien).

  • 9 maart 2022 om 12:11

    Nee, het loopt al niet storm hier en nu moet je nog verder scrollen voor (eventuele) nieuwe berichten. Sowieso loopt deze site ruk en dat weerhoudt mij ervan om meer te posten. Een foto uploaden gaat ook al moeizaam en soms is je hele post verdwenen en zit je hele berichten voor nop te tikken.

    Heb je heel toevallig een suggestie wat we anders zouden kunnen gebruiken? Ik heb er zelf al een beetje naar gezocht, maar het lijkt er op dat iedereen tegenwoordig maar op facebook gaat zitten. Vroeger was er meer aanbod van software, maar dat lijkt echt een beetje uit te dunnen

    Ik zit op een aantal fora waar phpBB gebruikt wordt en dat werkt m.i. fijn. vBulletin zou ook kunnen, maar dat kost zo te zien wel geld (wat opzich een goede optie kan zijn als je zo vrijwilligers kunt ontzien).

    Op dit moment betalen we ook geld voor de website al. Nou is het wel zo dat we nu een completere website hebben dan alleen een forum, maar misschien zouden we de functionaliteit ook in die andere fora terug kunnen krijgen.