• 5 november 2020 om 07:30

    Hallo allemaal,

    bij deze stel ik me voor als nieuw lid. Ik ben Timon, 31 jaar en woon in Zwolle. Ik heb een tijdje een 3AJ gehad, die is opgevolgd door een XTZ750 en een paar maanden geleden heb ik m’n oude 3AJ weer kunnen terugkopen. Verder heb ik nog een SR500 en een GSX1100E(T).

    Ik maak graag eens kennis met gelijkgestemden en ik zou ook graag leren offroad rijden (wellicht eerst op een milde manier ).

    Groeten,

    Timon

    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door Bowler.
  • 5 november 2020 om 15:23

    welkom Bowler,

    13 december gaan we (corona volente) een leuk allroadritje maken. Schrijf je zeker in. En anders kun je in de ruime omgeving van Zwolle wel wat leuke zandpaden vinden. Met een paar “noppige” banden zijn die goed te doen met jouw motoren.

  • 5 november 2020 om 21:48

    Welkom Bowler.

    Zwolle is de fietsenstalling van kampen. Dus bij mij in de buurt. St750 ook gehad een lekker fiets. Met de 3AJ gaat het offroad wat makkelijker vooral als je er een paar noppen banden op gooit en ik spreek uit ervaring want die heb ik ook gehad.

     

  • 10 november 2020 om 07:19

    welkom Bowler,

    13 december gaan we (corona volente) een leuk allroadritje maken. Schrijf je zeker in. En anders kun je in de ruime omgeving van Zwolle wel wat leuke zandpaden vinden. Met een paar “noppige” banden zijn die goed te doen met jouw motoren.

    Bedankt! Weet niet of ik meteen een allroad rit aandurf (als ik de foto’s van vorig jaar bekijken ). De suup heeft wel al K60 Scout’s, dus dat zou in de buurt moeten komen van geschikt.

    Welkom Bowler.

    Zwolle is de fietsenstalling van kampen. Dus bij mij in de buurt. St750 ook gehad een lekker fiets. Met de 3AJ gaat het offroad wat makkelijker vooral als je er een paar noppen banden op gooit en ik spreek uit ervaring want die heb ik ook gehad.

    Bedankt De 3AJ is helaas nog niet klaar om mee te rijden. Heb hem van een vriend terug gekocht, met veel achterstallig onderhoud.

  • 14 november 2020 om 13:55

    Bedankt! Weet niet of ik meteen een allroad rit aandurf (als ik de foto’s van vorig jaar bekijken ). De suup heeft wel al K60 Scout’s, dus dat zou in de buurt moeten komen van geschikt.

    Ja, dat was wel weer een klassiek momentje, en even schrikken want ik reed er achter. Maar vele handen maken licht werk en Jos heeft de rit vervolgens wel uitgereden. Maar kans op glijpartijen blijft aanwezig.