• 22 juni 2021 om 19:09

    Beste Teneristen,

    De Tenere Club België heeft ons benadert met een open uitnodiging voor hun jaarlijks treffen. Dit zal gehouden worden in het weekend van 16-18 juli as. te Poelkapelle, België. Volledige adres is Kwellestraat 19, 8920 Poelkapelle.

    Voorlopige informatie:

    ————————————————————-

    De kostprijs van €30 per persoon is voor het weekend van 16 t/m 18 juli, ontbijt, avondeten en campingplaats inbegrepen. Er is plaats voor campers ook. Gezinnen zijn meer dan welkom! Ter plaatse worden er dan drankkaarten voorzien, €1 per drankje.

    Middageten niet inbegrepen..omwille van het feit dat er tijdens de dag een rit zal worden georganiseerd. 

    Laat gerust weten of er ook een tshirt moet worden besteld?  Die kosten ongeveer 15eur..En in welke maat?

    ————————————————————-

    Bij interesse even reageren hieronder, dan kunnen we je voorzien van verdere details en/of contact informatie.

    Zie hier nog een draadje over een vorig bezoek aan onze zuidervrienden.

    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door mike.
  • 23 juni 2021 om 07:40

    Extra post om in de recente reacties te komen.

  • 23 juni 2021 om 21:09

    Dat is gastvrij en attent van onze zuiderburen. En met de huidige regelgeving kan het precies (binnen 48 uur weer wegwezen indien je quarantaine wilt ontlopen).

    Kan je wat informatie doorsturen of hier posten Dennis?

  • 23 juni 2021 om 21:59

    Hoi Barbera, heb je een pm gestuurd.

  • 23 juni 2021 om 22:17

    Thanks Mike! Goed ontvangen en gelezen.

     

  • 25 juni 2021 om 21:07

    Inmiddels contact gehad met de organisatie en er volgt nog een uitnodiging kennelijk om hier op het forum te plaatsen. (met wat meer informatie)

    Ik ben in ieder geval voornemens om te gaan. Alleen exacte informatie over de locatie ontbreekt op dit moment nog.

  • 26 juni 2021 om 00:30

    Hierbij de aanvullende informatie. In verband met AVG regelgeving heb ik de persoonlijke mail/tel. gegevens uit de brief gehaald. Bij interesse stuur me een pm voor de info. Deze heeft Barbera inmiddels ook….

     

    Gr. Mike

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 26 juni 2021 om 11:46

    Dat klinkt als een leuk weekendje weg en als er campers geaccepteerd worden, zal mijn tweeling ook wel ‘door de vingers’ gezien worden (of zal ik toch ff extra Ténéré stickers & stemvorken plakken.. ;).

    Ik zet ook vast een krabbel in de agenda.

     

     

  • 6 juli 2021 om 20:28

    Ik ga denk ook die kant op, nog geen idee hoe. Maar dat gaat vast goedkomen.

  • 6 juli 2021 om 20:57

    Ik ga denk ook die kant op, nog geen idee hoe. Maar dat gaat vast goedkomen.

    Als extraatje is een speurtocht inbegrepen. De plaats is Poelkapelle, maar nog steeds geen adres mogen ontvangen van de dame in kwestie.

    Allemaal wat vaag dus…….

  • 7 juli 2021 om 10:59

    Adres is Kwellestraat 19, Poelkapelle

  • 7 juli 2021 om 19:40

    Adres is Kwellestraat 19, Poelkapelle

    Zojuist een mailtje gehad van Deborah zelf. Het moet het volgende adres zijn en niet het bovenstaande!

    XXXXXX

    Herstel….. Nog een mailtje ontvangen van Deborah. Ze had per ongeluk haar thuisadres aan me doorgegeven. Kwellestraat is toch correct.

    Ik heb gelijk even gevraagd wanneer de uiterste aanmeld datum is. Zodra ik dat weet zal ik het voor de liefhebbers nog even posten.

    –> Graag uiterlijk aanstaande zaterdag 10 juli aanmelden ivm de nodige organisatie.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door Barbera.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door Barbera.
  • 8 juli 2021 om 14:29

    Adres is Kwellestraat 19, Poelkapelle

    Zojuist een mailtje gehad van Deborah zelf. Het moet het volgende adres zijn en niet het bovenstaande! XXXXXX Herstel….. Nog een mailtje ontvangen van Deborah. Ze had per ongeluk haar thuisadres aan me doorgegeven. Kwellestraat is toch correct. Ik heb gelijk even gevraagd wanneer de uiterste aanmeld datum is. Zodra ik dat weet zal ik het voor de liefhebbers nog even posten. –> Graag uiterlijk aanstaande zaterdag 10 juli aanmelden ivm de nodige organisatie.

    Mag ik ook haar thuisadres ….

  • 8 juli 2021 om 15:19

    Hoeveel gaan er mee?
    Denk dat je het niet kunt maken om met minder dan 6p te komen.

  • 8 juli 2021 om 18:23

    Hoeveel gaan er mee? Denk dat je het niet kunt maken om met minder dan 6p te komen.

    Want? Hoezo? En waarom?

    Ik zie geen probleem eerlijk gezegd. Voor zover ik weet, ben ik vooralsnog de enige die zich formeel heeft aangemeld.