• 28 februari 2021 om 12:04

    Beste Tenere 700 rijders, Vorig jaar had ik een T7 evenement georganiseerd maar door de snel veranderende situatie was dat niet mogelijk meer. Ik verwacht dat er langzaam aan weer dingen kunnen worden georganiseerd. Maar voordat er echt wat wordt georganiseerd eens kijken onder de T7 rijders of er wel interesse is voor een Tenere 700 dag cq evenement. Het gaat mij meer om een ontmoeting te hebben en ervaringen te kunnen delen en een kort ritje.

    Je reactie positief of negatief wordt op prijs gesteld

  • 28 februari 2021 om 19:26

    Ik heb interesse. Leuk om ervaringen uit te wisselen en tips te krijgen.
    Als het beetje centraal in het land is is het misschien een optie om in kleine groepjes vanuit verschillende streken naar een ‘lunchverzamelpunt’ te rijden. En vandaar weer terug met je eigen ‘groepje’. Routes komen dan vast goed.
    Tis slechts een suggestie.

  • 28 februari 2021 om 20:25

    Zoiets is wel de bedoeling. Dus wordt vervolgd.

     

  • 2 maart 2021 om 21:34

    Klinkt gezellig ?

  • 3 maart 2021 om 09:16

    Als ik (het) weer kan ben ik er zeker bij. ????

  • 3 maart 2021 om 09:38

    Als ik (het) weer kan ben ik er zeker bij. ????

     

    Ben je je rijbewijs, en of fiets verlooren?

  • 27 maart 2021 om 20:08

    Op zaterdag 21 augustus gaan we een T7 dag organiseren. Het idee is om op een centraal punt af te spreken. Iedereen kan daar op zijn eigen manier naar toe. Dan hebben we daar een ontmoeting met een korte route. Daarna iedereen weer zijn eigen weg. Nadere gegevens volgen maar zet de dag vast in je agenda.

     

    PS kan dit ook in de Tenere agenda komen?

  • 27 maart 2021 om 23:00

    Hoi Peter; goed dat je er naar blijft streven een T 7 ontmoeting te organiseren. Misschien zijn er ook DTA rijders zonder T7 die interesse  hebben in de ervaringen.  Sowieso is alles op de DTA kalender voor ALLE leden.  Motto is immers “door leden voor leden”.

  • 29 maart 2021 om 14:46

    Lijkt mij een goed initiatief! Ben benieuwd naar ieders ervaringen met de T7 en überhaupt naar ontmoetingen binnen de club, want ik ben nieuw hier!

  • 29 maart 2021 om 15:18

    Weer een goed initiatief Peet!  Er zijn zeker geïnteresseerde binnen de DTA. Het is opgenomen in de agenda waar leden zich kunnen aanmelden.

    Zie ook HIER

  • 17 april 2021 om 08:23

    De Centrale plaats is gevonden en wel het Middelpunt van Nederland.

    LOCATIE IS AANGEPAST

    Zie later bericht

     

  • 17 april 2021 om 12:10

    Mocht alles weer open zijn, dan zou ik rest. Goudsberg laten voor wat het is en 1,5 km verder (of terug, of een keer heen & weer, want het stuift daar zo lekker hobbelen over het zandpaadje naar Het Uilenbos… heerlijke pannenkoeken én sorbets, ongeveer zoals ze vroeger waren!
    En ja ja (ik voel de vraag al komen).. maar wees gerust.. er is een speeltuin met glijbaan aanwezig!

    Oja, in de buurt is ook nog ergens een foute muur waar je -van mij- tegenaan mag schoppen.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door Frank.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 19 april 2021 om 09:00

    Ik heb de 21e augustus in mijn agenda gezet.

  • 25 april 2021 om 20:41

    na een paar jaar geen lid , nu toch maar weer aangemeld. Net een T7 aangeschaft, ik zet het in mijn  agenda.

    mochten er eerder off road ritjes zijn , hoor ik het graag.

  • 4 mei 2021 om 19:28

    We zijn de locatie eens goed gaan bekijken en de locatie is mooi maar ligt aan een wandelroute waardoor er veel passanten zijn.
    Tim had nog een tip. Op de Parking van het Wekeromse zand is voldoende ruimte om elkaar te ontmoeten. De auto’s gaan linksaf en wij kunnen rechtsaf staan.
    Wij zorgen voor koffie en wat frisdrank en een broodje kaas/worst. Zelf wat eten en drinken meenemen kan natuurlijk ook.
    De locatie is dan het Wekeromse zand met de coordinaten N52° 05.962′ E5° 41.762′

     

    De route wordt uitgezet door Tim Jansen die hier de omgeving goed kent.