• 28 februari 2019 om 20:35

    ik heb mezelf jaren niet zo blij gezien

  • 28 februari 2019 om 22:44

    Bij levering via een dealer gaat ie in Nederland € 11.599,- kosten en wordt ie pas na het seizoen uitgeleverd ! De motor is wel “kaal”, alle noodzakelijke originele accessoires zijn optioneel, prijzen kon ik nog niet vinden.

    Ik wil hem eerst zien en een proefrit kunnen maken, dat kan niet bij online bestellen.

    online bestellen is volgens Yamaha voor de meest gepassioneerde fans, maar ik ben geen ‘gekke henkie’. Het is geen kleinigheidje dat dan op de bonne fooi gekocht wordt !

  • 1 maart 2019 om 12:37

    PERSBERICHT YAMAHA MOTOR NEDERLAND

    Be the first to reach the Next Horizon!

    Yamaha bevestigt adviesverkoopprijs van de Ténéré 700 plus startdatum van het Ténéré 700 online bestelsysteem

    De robuuste, compacte en wendbare nieuwe Ténéré 700 is in de meest veeleisende omgevingen door ‘s werelds beste Yamaha Rally-Raid rijders getest en opent de deur naar een compleet nieuwe wereld vol opwinding voor elke rijder met een avontuurlijke inslag. De Ténéré 700 is uitgerust met de succesvolle CP2 689cc parallel-twin krachtbron en een geheel nieuw chassis. En is ontworpen om off-road een ongekend rijgedrag en geweldige wendbaarheid te bieden. Dit zorgt ervoor, in combinatie met de prestaties over lange afstanden op hoge snelheid, dat deze Adventure bike uiterst capabel en veelzijdig is. En nu kunt u als een van de eerste de Ténéré 700 bezitten!

    Ténéré 700 online bestelsysteem

    In minder dan 30 dagen, op woensdag 27 maart 2019 om 14:00 CET, lanceert Yamaha Motor een online bestelsysteem voor de meest gepassioneerde fans die hun zomeravontuur nu al willen plannen! De eerste leveringen van de Ténéré 700 staan voor juli 2019 gepland en deze worden aan onze online-klanten toegewezen op basis van ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’.

    Het standaardmodel heeft een speciale prijs van € 11.199,00* (genoemde prijs is de tijdelijke adviesverkoopprijs voor de Nederlandse markt). De tijdelijke adviesverkoopprijs geldt uitsluitend voor online bestellingen en is van toepassing tot de sluitingsdatum van het online-systeem, in dit geval 31 juli 2019.

    Met het online bestelsysteem kunnen klanten hun bestelling voor diverse Ténéré 700 opties bevestigen. De Ténéré is beschikbaar met het volledige gespecificeerde vermogen, maar ook in een 35 kW uitvoering.

    Beide versies zijn verkrijgbaar in drie kleuren, te weten: Ceramic Ice, Competition White en Power Black.

    Leveringsschema Yamaha-dealer

    Na de eerste batch online bestellingen zal Yamaha Motor vanaf september 2019 de Ténéré 700 aan dealers in Europa leveren tegen de standaardprijs van € 11.599,00* (genoemde prijs is de adviesverkoopprijs voor de Nederlandse markt).

     

     

     

     

     

    Ténéré 700 – hoofdkenmerken

    –        Een voor rally’s ontwikkelde motorfiets, op T7 geïnspireerd dual sport ontwerp met puur Ténéré DNA

    –        Licht, compact, wendbaar

    –        Uitstekende balans tussen vermogen en controle

    –        Uitstekende off-road prestaties

    –        On-road capaciteiten het hele jaar door

    –        Indrukwekkend langeafstandspotentieel, meer dan 350 km met volle brandstoftank

    –        Krachtige, soepele en zuinige motor met hoog koppel

    –        Uitschakelbare ABS voor off-road gebruik

    –        Effectieve windscherm- en handbeschermers, voor een uitstekende bescherming tegen uiteenlopende weersomstandigheden

    –        Geavanceerde lange veerweg

    –        Verkrijgbaar in drie kleurstellingen

    Originele accessoires

    Om de veelzijdigheid, de mogelijkheden en het uiterlijk nog verder te optimaliseren, introduceert Yamaha een uitgebreid assortiment originele accessoires voor de Ténéré 700. Om aan de vereisten van de avonturiers te voldoen, omvat het assortiment talrijke bagageopties en diverse andere items waarmee rijders met comfort en gemak lange afstanden kunnen afleggen. Voor de sportieve doorgewinterde motorrijders die van off-road actie houden, biedt Yamaha verschillende rallygerichte items om de prestaties en stijl van de motorfiets nog verder te verbeteren.

    *De vermelde prijzen gelden alleen voor de standaardversie in Nederland (adviesverkoopprijs varieert per land). Neem voor specifieke informatie contact op met uw persvoorlichter.

    Ténéré 700 – The Next Horizon is Yours!

     

    _________________________________________________________________________________

    Noot voor de redactie, niet bestemd voor publicatie:
    Meer informatie over dit persbericht kunt u verkrijgen via Hans Groenendijk via 020-6546752 of hans.groenendijk@yamaha-motor.nl. Copyrightvrij beeldmateriaal in hoge resolutie van de YAMAHA TÉNÉRÉ 700 kunt u downloaden via https://media.yamaha-motor.eu.

     

  • 1 maart 2019 om 12:38

    Ik heb hem gewoon voor de introductieprijs bij mijn dealer besteld.

  • 7 maart 2019 om 20:41

    ik ben wel benieuwd hoeveel t7’s er in september op het treffen te bewonderen zijn.

  • 8 maart 2019 om 21:02

    Info page bij Yamaha:

    https://www.yamaha-motor.eu/nl/nl/products/motorcycles/adventure/t-n-r-700-2019/

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 1 maand geleden door TheHunter.
  • 30 maart 2019 om 11:53

    Ik heb hem online besteld.

    Nog op het mailtje wachten waarmee ik naar de dealer moet.

    Vol verwachting klopt ons hart.

  • 1 april 2019 om 15:32

    Bericht van Yamaha.

  • 1 april 2019 om 16:56

    Meestal is het Bolski die met een 1 aprilgrap komt

     

  • 1 april 2019 om 18:34

    Maar de grap begon voor een april. En steeds weet nog niemand wat dat ding weegt.

    Kom je met met de T7 na het Weserbergland, eind van de maand? Voor proefritjes…?

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren geleden door ekko.
  • 1 april 2019 om 19:26

    Nee helaas niet.

    Ik ga woensdag naar de dealer om de koop te bevestigen en dan hoor ik ook wanneer hij geleverd wordt. Ik hoop 1e week  van juli dan kan ik naar het moeseltreffen met mijn nieuwe T7.

  • 2 april 2019 om 16:22

     

    Vandaag bij de dealer geweest.

    Hij kon niet precies zeggen wanneer in juli ik hem krijg en accessoires had hij ook nog geen idee van. We wachten af.

     

  • 2 april 2019 om 19:59

    philip gefeliciteerd .en nog drie maanden voorpret.genieten hoor

  • 2 april 2019 om 20:02

    ik heb afgelopen weekend met de ktm 790 gereden.ik vond het gelukkig een tegenvaller.voelt heel gewoontjes ,stuurt ook niet echt licht.lang niet het beest dat de 950 was.en in het echt nog lelijker dan op de foto.ik krijg steeds meer zin in de t7

     

  • 2 april 2019 om 20:17

    Ach ja in de tussentijd komen de accessoires op de site en dan kan ik weer verder genieten.