• 6 november 2018 om 10:16

    Ik vraag me af wanneer de eersten bij de dealer staan, december, januari misschien?

  • 6 november 2018 om 12:17

     

    Hij komt in 3 kleuren.

    Ik wil de blauwe maar dan met gele letters en striping van de zwarte.

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 5 maanden geleden door Philip.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 6 november 2018 om 20:42

    En ik wil een witte  met roze stippeltjes..

  • 6 november 2018 om 21:50

    ikwillemikwillemikwillem.

    maar dan wel helemaal blauw ,met rally striping.

    dat de tank een beetje klein is maakt niet zoveel uit.

    blokje is superzuinig.

    in motortests hebben ze wel eens bijna een op 30 km gehaald.

    en volledig instelbare vering is een enorm pluspunt.

     

  • 7 november 2018 om 09:49

    ikwillemikwillemikwillem. maar dan wel helemaal blauw ,met rally striping. dat de tank een beetje klein is maakt niet zoveel uit. blokje is superzuinig. in motortests hebben ze wel eens bijna een op 30 km gehaald. en volledig instelbare vering is een enorm pluspunt.

    Ik heb waardes van 1:28 gezien met de T7 blok maar ietsje meer benzine had van mij wel gemogen. Misschien komt er nog een Adventure editie ?

  • 7 november 2018 om 20:35

    ik had liever ook wel een iets grotere tank gezien,  maar er moet wat te wensen blijven ,nietwaar?als het een succes wordt  zullen we wel doodgegooid worden met verschillende uitvoeringen

  • 7 november 2018 om 20:52

    Ik vraag me af wanneer de eersten bij de dealer staan, december, januari misschien?

    https://www.nieuwsmotor.nl/premium-persberichten/23824-nieuw-alles-over-de-2019-yamaha-motor-tenere-700

    Beschikbaarheid
    De nieuwe Ténéré 700 zal in de tweede helft van 2019 bij de Yamaha-dealers in heel Europa verkrijgbaar zijn.

    Nog 9 maanden geduld dus (of de oranje concurrent bestellen, scheelt 20 pk, 20 kg en 100 km actieradius)

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 5 maanden geleden door Vincent.
  • 7 november 2018 om 23:25

    Ik vraag me af wanneer de eersten bij de dealer staan, december, januari misschien?

    https://www.nieuwsmotor.nl/premium-persberichten/23824-nieuw-alles-over-de-2019-yamaha-motor-tenere-700 Beschikbaarheid De nieuwe Ténéré 700 zal in de tweede helft van 2019 bij de Yamaha-dealers in heel Europa verkrijgbaar zijn. Nog 9 maanden geduld dus (of de oranje concurrent bestellen, scheelt 20 pk, 20 kg en 100 km actieradius)

    Het verschil met Yamaha en KTM is dat Yamaha tenminste heel blijft.

  • 8 november 2018 om 09:28

    pfff, 4 jaar geleden stond ik op het punt: koop ik een BMW F800 GS of wacht ik op die tenere 700….. Nu 4 jaar en 37000 km verder met de BMW en geen centje pijn. En na oneindig veel teasers en filmpjes komt Yamaha volgend jaar (!) met een motor met dezelfde veerweg, bodemvrijheid en minder vermogen als de BMW.

    Zal wel vloeken in de kerk zijn maar: teleurstellend.

     

    groet, Norbert

     

  • 8 november 2018 om 10:03

    pfff, 4 jaar geleden stond ik op het punt: koop ik een BMW F800 GS of wacht ik op die tenere 700….. Nu 4 jaar en 37000 km verder met de BMW en geen centje pijn. En na oneindig veel teasers en filmpjes komt Yamaha volgend jaar (!) met een motor met dezelfde veerweg, bodemvrijheid en minder vermogen als de BMW. Zal wel vloeken in de kerk zijn maar: teleurstellend. groet, Norbert

    Ben het wel met je eens, en we weten de prijs nog niet eens.

  • 8 november 2018 om 21:48

    papieren peekaas zeggen niet alles. dat blokje van de  mt 07 is zoveel levendiger en feller dan die 800 gs. vond dat echt een beetje een saai ding om mee te rijden. ook duidelijk minder dan de tdm 850  waar ik zelf mee rondrij

  • 15 november 2018 om 21:58

     

     

    Vergelijk T 700 met XT660Z.

  • 1 december 2018 om 22:33

    Nog 6 maanden.

    €10750,-

     

  • 3 december 2018 om 12:24

    Nou die prijs moeten we hopen denk ik, maar wie weet. En dan is het wachten op de Tenere versie van de XT700.

  • 8 december 2018 om 19:37

    Gebben motoren heeft op marktplaats de T700 staan.

    Ik heb een bod gedaan van 9999,99 euro en ik kreeg dit bericht terug:

    Prijs is nog niet bekend en zal ergens rond augustus leverbaar worden. We kunnen alleen orders accepteren op basis van adviesprijs op de dag van levering. Met vriendelijke groet, 
    Robert Dijkman 
    Gebben Motoren