-
Gefeliciteerd,
En nu hup, de bagger in met dat ding.
-
Na 1000km mijn bevindingen van de XTZ690 tov de XT660Z.
Het eerste wat opvalt is dat de T7 niet schud maar daar ben je zo aangewend. Met de T7 kun je rustig in een hoge versnelling laten, in zijn 4 vanaf 35km/u gaat prima je kunt in zijn 3 zélfs makkelijk optrekken vanaf stilstand. Verbruik woon werk verkeer 1 op 24,4 en met een toer rit (klein beetje offroad) 1 op 26,1 De pirelli scorpion banden bevallen prima op droog, nat en offroad. Het zadel is wat aan de harde kant maar is aan de voorkant bij de tank smaller wat véél prettiger is voor de binnenkant van je dijbenen. Je kond voel je wel na anderhalf uur maar verzitten is makelijker omdat er geen kuil is. Display is goed af te lezen en biedt genoeg info, gemiddeld en huidig brandstofverbruik (werkelijk verbruik is zuiniger dan wordt aangegeven), buiten en koelwater-temeratuur, trimmeter 1/2/F/CD dat laatste moet ik nog het nut van zien en de odo meter. Een motortoeren balk en een indicator in welke versnelling hij staat. Het buisje heb ik mijn navigatie en camera aan gehangen maar is weinig stabiel en alles schudt alle kanten op. Na dat mijn accessoires er op zijn geef ik daar mijn menig over.
O ja, aan de rechterkant steekt het blok iets meer uit en dan zit je met je rechte onderbeen tegen het blok en de linker niet.
-
Leuke vergelijking. En helemaal voor de DTA doelgroep
-
Ik heb nu de navigatie niet meer met de rammount maar rechtstreeks op de buis en de bal van de rammount van de camera naar beneden en dan is het stukken stabieler.
Het bekende gaatje in de tank geprikt en er kan weer een liter benzine extra in de tank ik zat hem een keer leeg rijden om te kijken hoeveel er echt in kan.
-
Ik heb nu de navigatie niet meer met de rammount maar rechtstreeks op de buis en de bal van de rammount van de camera naar beneden en dan is het stukken stabieler. Het bekende gaatje in de tank geprikt en er kan weer een liter benzine extra in de tank ik zat hem een keer leeg rijden om te kijken hoeveel er echt in kan.
Doe je goed, jij bent ons T7 bruggehoofd Phillip.
-
Tip:
MTC exhausts levert nu betaalbare uitlaten.
Ik had er een op mijn XT660Z en was zeer tevreden.
Wel Road legal versie nemen
Groet,
Serge
-
Had ook MTC. Goedkoop zijn ze wel. Road legal is niet hetzelfde als E-keurmerk, dat hebben ze niet. Ik vond hem echt veel te nadrukkelijk aanwezig op mijn 660, als in vragen om moeilijkheden, en heb er een universele Laser ProDuro op gefröbeld. Stukken rustiger, dieper en mooier geluid. Kosten €80 totaal voor een nieuwe, die nog ergens op de plank lag.
-
Een Laser Produro op een 660?
Dan ben je een groot deel van je koppel kwijt, want die heeft veel te weinig volume. Vraag dan hoe ik het weet. Is leuk voor een 250 of 350.
-
Enig idee hoe lang je nog kan doorrijden als de benzinemeter begint te knipperen ?
-
Tot ie stopt. Dan even plat leggen en benzine zoeken.
-
Het bekende gaatje in de tank geprikt en er kan weer een liter benzine extra in de tank ik zat hem een keer leeg rijden om te kijken hoeveel er echt in kan.
Gaatje in de tank? Leg eens uit als je wilt.
-
Door bovenin vulpijp 1 een gaatje te prikken kan het vloeistof niveau 2 hoger worden omdat de lucht dan kan ontsnappen. Voor het eerst bij mijn super tenere 750 gedaan en daar kon toen 4 liter extra in. In de T7 lijkt dit 1 liter te zijn.
-
Een Laser Produro op een 660? Dan ben je een groot deel van je koppel kwijt, want die heeft veel te weinig volume. Vraag dan hoe ik het weet. Is leuk voor een 250 of 350.
Mmm, vind dat wel meevallen. Het is de latere ProDuro, bijna tri-oval model. Niet die oude. Heeft meer volume dan de MTC.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.