• 7 augustus 2019 om 19:19

    Gefeliciteerd,

     

    En nu hup, de bagger in met dat ding.

  • 8 augustus 2019 om 02:59

    Gefeliciteerd, En nu hup, de bagger in met dat ding.

    hahaha

  • 18 augustus 2019 om 11:59

    Na 1000km mijn bevindingen van de XTZ690 tov de XT660Z.

    Het eerste wat opvalt is dat de T7 niet schud maar daar ben je zo aangewend. Met de T7 kun je rustig in een hoge versnelling laten, in zijn 4 vanaf 35km/u gaat prima je kunt in zijn 3 zélfs makkelijk optrekken vanaf stilstand. Verbruik woon werk verkeer 1 op 24,4 en met een toer rit (klein beetje offroad) 1 op 26,1 De pirelli scorpion banden bevallen prima op droog, nat en offroad. Het zadel is wat aan de harde kant maar is aan de voorkant bij de tank smaller wat véél prettiger is voor de binnenkant van je  dijbenen. Je kond voel je wel na anderhalf uur maar verzitten is makelijker omdat er geen kuil is. Display is goed af te lezen en biedt genoeg info, gemiddeld en huidig brandstofverbruik verbruik (werkelijk verbruik is zuiniger dan wordt aangegeven), buiten en koelwater-temeratuur, trimmeter 1/2/F/CD dat laatste moet ik nog het nut van zien en de odo meter. Een motortoeren balk en een indicator in welke versnelling hij staat. Het buisje heb ik mijn navigatie en camera aan gehangen maar is weinig stabiel en alles schudt alle kanten op. Na dat mijn accessoires er op zijn geef ik daar mijn menig over.

    O ja, aan de rechterkant steekt het blok iets meer uit en dan zit je met je rechte onderbeen tegen het blok en de linker niet.

     

    • Deze reactie is gewijzigd 5 dagen, 1 uur geleden door  Philip.