• 11 augustus 2021 om 11:49

    Gaat de T7 ontmoetingsdag nog door op 21 aug, waar? kan er niets over vinden, of kijk ik ergens overheen

  • 11 augustus 2021 om 18:45

    https://facebook.com/events/s/yamaha-tenere-700-dag/214553570466426/

    Jazeker wel! zie link naar Facebook event hierboven of stuur een bericht naar Peet van Dam.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door DenneD.
  • 11 augustus 2021 om 21:24

    nah, quoten werkt ook al niet meer op deze site.

     

    Maar sinds wanneer gaan activiteiten van DTA via facebook?

    Of het is een facebook-event of een DTA activiteit!!!

     

     

  • 12 augustus 2021 om 10:02

    nah, quoten werkt ook al niet meer op deze site. Maar sinds wanneer gaan activiteiten van DTA via facebook? Of het is een facebook-event of een DTA activiteit!!!

    Heb begrepen dat het iets van buiten de DTA is, maar hier -als uitnodiging-ook gedeeld wordt.
    Beeeeetje verwarrend is het wel, maar volgende maand is het weer klaar

  • 12 augustus 2021 om 15:07

     

    Klopt! Het is een initiatief vanuit de Tenere 700 club Nederland op Facebook. Wij hebben dit in overleg met de organisator opgenomen in onze agenda.

    Als T700 rijder erg de moeite waard om je aan te sluiten bij deze zeer actieve FB groep. (Je moet hieroor wel de boze wereld van Facebook in…)

    Maar…als je 21 augustus iets ander wilt, kom je gewoon lekker een stukje TET rijden!

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door DenneD.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door DenneD.
  • 15 augustus 2021 om 15:33

    Ik eb het geprobeerd op de boze wereld, is nu al boos op mij, inhoud onbereikbaar, zegt hij.

    Ik kan niets vinden , maar kan ook aan mij liggen, houd inderdaad niet zo van facebook, maar voor het goede doel wilde ik wel een poging wagen.

     

     

  • 15 augustus 2021 om 15:48

    Goedendag Tenere 700 rijders,

    Aanstaande zaterdag hebben we een T7 ontmoetings dag waar het delen van de T7 ervaringen centraal staat. Er wordt voor wat drinken en broodje gezorgd.

    Het aanmelden gaat via Facebook en zijn nu zo’n 30 rijders aangemeld.
    Als je ook komt laat het mij even weten. Aanmelden via Facebook of een mail naar mij: peetvandam(@)upcmail.nl

    Tot zaterdag vanaf 12.00 op de Parkeerplaats het Wekeromse Zand

  • 20 augustus 2021 om 23:41

    Misschien dat ik morgenochtend ook nog even langsrij

  • 20 augustus 2021 om 23:52

    Als je morgen ochtend komt ben je te vroeg. Verzamelen om 12.00 uur.?

  • 23 augustus 2021 om 11:35

    Afgelopen zaterdag vond de al eerder aangekondigde Ténéré 700 bijeenkomst plaats. Deze dag, georganiseerd door Peet en Janny van Dam, had tot doel om Ténéré 700 rijders samen te brengen en dat is aardig gelukt naar mijn mening. De dag was wel vermeld in de agenda van de DTA, maar heel veel meer informatie was niet voorhanden. Het schijnt dat er op Facebook vrij actief informatie uitgewisseld wordt, alleen doe ik niets op Facebook en mis ik dat dus allemaal. In ieder geval, op deze prachtige zaterdag binnendoor naar Wekerom (net boven Ede) gereden. Op de veerpond al twee andere Ténéré-rijders gezien, als ik aankom op het Wekeromse zand zijn er 30 Ténéré’s bijeen. En allemaal zijn ze anders. Peet en Janny hebben het goed geregeld, in de meegebrachte aanhanger zijn broodjes en koffie en frisdrank aanwezig. Dus met een broodje in de hand “brommers kieken” en kletsen. Erg leuk. Rond een uur of één wordt aanstalten gemaakt voor een rit. Er wordt in vier of vijf groepjes gereden, met een voorrijder. Rijdt de ene groep de rit linksom, de volgende groep rijdt rechtsom. Slim, want zo verspreid je de rijders het beste. Een erg leuke rit van ongeveer een uur volgt, met verbazingwekkend veel stukjes zand erin. Wel allemaal korte stukjes, maar leuk en afwisselend. Bij terugkomst is er nog wat te drinken en wordt er nog een hoop nagepraat. Rond een uur of drie, half vier houden de meeste rijders het dan toch wel voor gezien. Ook ik vertrek en rij met een mooie omweg terug naar huis, een leuke ervaring rijker. Peet en Janny: dank voor de organisatie.

    Léon R.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 23 augustus 2021 om 21:01

    Bedankt voor je verslagje, goed dat er veel animo voor was.