• 20 april 2022 om 19:37

    Ik vond het een gezellig dag, bedankt allen! En met name Jouke voor het organiseren en de goede lunch!

  • 22 april 2022 om 11:30

    ja jouke dit was een waardige  opvolger . Van alle sleuteldagen bij jonathans ouders.bedankt voor de gastvrijheid. 

  • 22 april 2022 om 11:54

    ja jouke dit was een waardige opvolger . Van alle sleuteldagen bij jonathans ouders.bedankt voor de gastvrijheid.

    Toch een kleine kanttekening mbt. het woord ‘opvolger’… bij dit woord vertrekt er vaak iets en da’s best jammer, dus ik dacht: Kunnen we de overheerlijke notenKoek van mevrouw Jouke en de overheerlijke notenCAKE van moeder Jona niet gewoon naast elkaar ‘voeren’ ?!

  • 29 april 2022 om 08:44

     

    Banden laten balanceren. Ging behoorlijk wat lood op nog niet gemonteerd ga ik zaterdag doen.

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 29 april 2022 om 12:08

    Banden laten balanceren. Ging behoorlijk wat lood op nog niet gemonteerd ga ik zaterdag doen.

    Heb je ze wél eerst even los laten drukken en opnieuw laten ‘ploppen’, aangezien ze er niet helemaal rond op lagen op de sleuteldag.
    Veel lood idd. (netjes geplakt ook en aan de rechterzijde), aan beide zijden de helft had iets netter geweest..  Hoop dat het nu weer allemaal top is!

  • 29 april 2022 om 13:43

    Dat is idd veel lood, ik balanceer ze altijd zonder lucht zodat ik de buitenband kan verdraaien waardoor je uiteindelijk weinig tot geen lood nodig hebt.

    Spaaklood had trouwens beter geweest, plaklood heb ik te vaak in zien vreten op alu velgen.

    Hopelijk is proporsing wel over?