• 12 april 2022 om 22:27

    Ik ben ook van de partij,

    Kom mijn nieuwe bandjes er op zetten.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 13 april 2022 om 15:08

    Kan ik op de dag zelf ook nog besluiten aan te komen waaien? M’n 3AJ werkt nog niet helemaal okselfris, maar weet nog niet of ik het durf om daarop naar Komkommer te rijden

  • 13 april 2022 om 20:31

    Gewoon aanmelden, afmelden is niet nodig. Als je binnen de 25km van Komkommer weet te geraken, dan komen we je desnoods laatste stuk ophalen.

  • 13 april 2022 om 23:41

     

    @ Bowler, vanaf Zwolle kunnen we samen rijden.

    Kan ik je onderweg slepen als hij het af laat weten of helpen aan de praat krijgen.

     

     

     

  • 13 april 2022 om 23:46

    Dat is nou een echte voorzitter; 2 buitenbanden om de nek en zijn  Tenere die een andere Tenere op sleep neemt naar de sleuteldag???

  • 14 april 2022 om 08:53

    Bedankt mannen!

    Zal eens kijken of ze überhaupt nog start, de accu is tijdelijk gedoneert aan een andere motor

     

    @Phillip ik moet nog kijken of ik ga, dus ga maar zonder mij, maar bedankt voor het aanbod!

  • 14 april 2022 om 12:05

    Ik ben ook van de partij, Kom mijn nieuwe bandjes er op zetten.

    Mooie bandjes, ga je de oude dan ook oproken zaterdag?

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door Frank.
  • 14 april 2022 om 18:26

    Bowler gewoon lekker  komen met dat ding,desnoods op een aanhanger, er zijn wel meer probleem gevallen  opgelost. Weer eens lekker  sleutelen aan een 3aj  yessss.

  • 15 april 2022 om 12:53

    Hi, iemand toevallig de behuizing liggen van de start/stop knop van een 3AJ? Die van mij is op meerdere plekken gebroken, waardoor hij niet lekker meer op het stuur blijft zitten.

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 15 april 2022 om 14:07

    Hi, iemand toevallig de behuizing liggen van de start/stop knop van een 3AJ? Die van mij is op meerdere plekken gebroken, waardoor hij niet lekker meer op het stuur blijft zitten.

    ik heb gisteren nog zitten zoeken naar zo’n behuizing, op eBay in Duitsland durven ze er 200 euro voor te vragen ?

  • 15 april 2022 om 14:24

    Lijmen met nummerbordenkit of kneedbaar metaal ?

    Neem maar mee morgen.

     

  • 15 april 2022 om 16:32

    Hi, iemand toevallig de behuizing liggen van de start/stop knop van een 3AJ? Die van mij is op meerdere plekken gebroken, waardoor hij niet lekker meer op het stuur blijft zitten.

    ik heb gisteren nog zitten zoeken naar zo’n behuizing, op eBay in Duitsland durven ze er 200 euro voor te vragen ?

    Dan koop ik voor een paar tientjes wel een nieuwe. Ha ha! Zal nog even bij Kedo kijken wat ze precies hebben. Heb zelf geen moeite met een universeel ding eventueel.

  • 15 april 2022 om 17:26

    Moet je er wel eentje vinden met de juiste stekker.

    Of je moet de oude stekker recyclen maar dan heb je weer speciaal gereedschap nodig.

     

     

  • 15 april 2022 om 17:32

    Moet je er wel eentje vinden met de juiste stekker. Of je moet de oude stekker recyclen maar dan heb je weer speciaal gereedschap nodig.

    Dan gaat de stekker ook gewoon vervangen worden voor een universele verbinding. ;)  Mij krijgen ze niet gek!

  • 15 april 2022 om 17:35

    Op het tenere.co.uk forum heeft Geoff beide kanten vervangen voor TDM850 schakelaars, dat ziet er m.i. ook goed uit en dan ben je van het hele probleem af