• 1 april 2022 om 17:00

    Hi allen,

    Zit net in de agenda te kijken voor de sleuteldag, daarin staat dat we het adres van Jouke kunnen opzoeken in het ledenbestand. Alleen nu kan ik Jouke niet vinden (zoekbalk zoekt wellicht alleen in de nicknames en niet in de onderliggende data??). Kan iemand mij vertellen wat Jouke zijn nickname is?

    Many thanks en tot gauw!

  • 1 april 2022 om 17:33

    Als ik letterlijk op Jouke zoek, krijg ik 1 resultaat en dat is ‘komkommer’ laat dat ook nog eens een match zijn.

  • 1 april 2022 om 17:46

    Thanks!!

     

  • 6 april 2022 om 13:06

    Frank, heb je berichtje even verwijderd. De bedoeling van Jouke was geen prive informatie hier neer te zetten. Wil je meer over de locatie weten graag met Jouke even contact opnemen.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door mike.
  • 7 april 2022 om 17:03

    Ik heb nog geen persoonlijk bericht ontvangen, maar ik neem aan dat het ging over hoe je bij de locatie komt. Mijn huis ligt niet direct aan de weg en je dient even een stuk over een onverhard pad te rijden langs.

    De ingang van het pad ligt aan de grote N-weg. Google-maps toont de locatie dus verkeerd!

    Ik zal die dag proberen om goed de weg aan te geven met pijlen en/of een tenere-vlag.

    Voor de rest: ik heb zelf wat gereedschap, maar neem vooral ook zelf gereedschap mee! En hoewel ik niet het recept van de noten-cake weet van Jonathan’s ouders, kan mijn vrouw wel een goede notenkoek maken en ik zal haar lief aankijken of zij daar wat van wil maken

  • 7 april 2022 om 17:43

    Als je ver genoeg inzoomt op Google maps, dan zie je ook hoe de route loopt (zeker in combinatie met de uitleg van Jouke).

    En anders loop je dus gewoon de notenkoek mis.

  • 8 april 2022 om 12:06

    Ik heb overigens wel een bandenapparaat voor mensen die snel bandjes willen wisselen.

  • 8 april 2022 om 12:33

    Zwartebroek is nou niet bepaald een wereldstad dus dat moet wel te vinden zijn. Ik ga gewoon op de geur van de notenkoek af.

  • 9 april 2022 om 14:38

    Frank, heb je berichtje even verwijderd. De bedoeling van Jouke was geen prive informatie hier neer te zetten. Wil je meer over de locatie weten graag met Jouke even contact opnemen.

    Ja, logisch. thnx!

  • 9 april 2022 om 14:39

    .

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door Frank.
  • 9 april 2022 om 15:17

    Ik heb nog geen persoonlijk bericht ontvangen, maar ik neem aan dat het ging over hoe je bij de locatie komt. Mijn huis ligt niet direct aan de weg en je dient even een stuk over een onverhard pad te rijden langs. De ingang van het pad ligt aan de grote N-weg. Google-maps toont de locatie dus verkeerd! Ik zal die dag proberen om goed de weg aan te geven met pijlen en/of een tenere-vlag. Voor de rest: ik heb zelf wat gereedschap, maar neem vooral ook zelf gereedschap mee! En hoewel ik niet het recept van de noten-cake weet van Jonathan’s ouders, kan mijn vrouw wel een goede notenkoek maken en ik zal haar lief aankijken of zij daar wat van wil maken

    Nu wel..

  • 10 april 2022 om 17:26

    Voorbereidingen zijn begonnen

     

     

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door Komkommer.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 11 april 2022 om 08:42

    Yess. Wat eten we ?

  • 11 april 2022 om 12:14

    Kijk, das een mooi trosje tomaten..

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door Frank.
  • 12 april 2022 om 22:27

    Ik ben ook van de partij,

    Kom mijn nieuwe bandjes er op zetten.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.