• 24 november 2022 om 16:24

    Hallo hallo,

    Noujazeg, nu weet ik toch niet meer waar de verhalen voor het jaarboekje naar toe gemaild kunnen worden?
    Dacht dat Fredje en/of Jona het zou doen, afgelopen zomer al eens gemaild maar geen reactie. Heb ik toch niet goed opgelet tijdens ALV…
    Wie o wie doet/doen het deze keer & wat is de uiterste inleverdatum?

    Leuke avond vast.

    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 4 maanden geleden door Frank.
  • 29 november 2022 om 21:03

    Hoi Frank,

    Klopt, vorig jaar hebben ik en Fred opgepakt. Zal dit jaar ook goed komen. Heb je bericht ontvangen, helaas geen tijd genomen er op te reageren. Slordig, maar aardig in beslag genomen door werk, hobby etc.

    Zo rond eind van jaar zullen we de verhalen verzamelen. Elk verhaal is welkom.

    Misschien gelijk mooie herinnering / oproep voor andere leden om verhaal of foto verslag in te dienen.

  • 30 november 2022 om 13:54

    Hey Jona,

    Dank voor je reactie.

    Moeten de verhalen naar Fredje of naar jou?
    Heb in mei/juni een verhaaltje naar Fred  gestuurd (over sleuteldag bij Jouke), maar geen reactie op ontvangen. Zou je willen nagaan of dat aangekomen is (kan het -na verhuizing- nog even niet terugvinden op mijn pc..).

  • 2 december 2022 om 20:30

    Mag allebei,

    Je verhaaltje van de sleuteldag heb ik in mijn mail staan.

  • 7 december 2022 om 13:23

    Oke.
    Zal het Weserberglandweekend ook naar jou sturen.

    Fijne dag en ik probeer zondag even te komen kijken (nu snotverkouden), maar zal met auto worden..

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door Frank.
  • 18 december 2022 om 13:30

    Zal ook het verslag van het Vogezen (lange) weekend sturen

  • 21 december 2022 om 21:25

    We hebben best aantal mooie verhalen binnen maar mis er ook nog wel een paar. Wie kan mij helpen aan wat leesvoer??

    • Uitreiking 2022 Trekhaakbokkaal
    • Treffen 2022
    • Ardennenweekend
    • Weserbergland treffen
  • 23 december 2022 om 13:05

    Er komt nog wat aan…. (zie ook bericht 07 dec).
    Had vorige week contact met Fredje gehad, ik stuur jullie nog verhaal over Weserberglandtreffenekko.
    Kamphuis (Daniel) zou een stukje over het jaarlijks treffen bij boer Frans schrijven. Net gebeld, er was even ‘iets’ tussen gekomen maar hij had al een begin gemaakt.

    ! Wat is de uiterste inleverdatum ?

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door Frank.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door Frank.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door Frank.