• 12 september 2021 om 15:16

    Top Treffen, top organisatie, top gezellschap, top route. Was erg gezellig, tot de volgende?

  • 12 september 2021 om 20:09

    Mijn bezoek aanhet  treffen eindigde in het streekziekenhuis van Winterswijk. Met een gebroken enkel was het ook een beetje lastig.

    Groetjes

    Roel

  • 12 september 2021 om 21:01

    Ook ik heb weer erg genoten afgelopen weekeinde. Lekker kunnen rijden, weer even in het tentje slapen, het eten was prima voor elkaar. Maar vooral veel plezier gehad met alle mede Teneristen. Iedereen dank voor zijn of haar bijdrage daarin.

    Oh ja, Marcel. De koffie stond vanmorgen om 7.30 uur klaar, de eitjes waren gekookt en de rest van de ontbijtboel stond keurig klaar. Ik hoop dat ik je waardig heb kunnen vervangen.

    Groeten,

    Léon R.

  • 12 september 2021 om 23:17

    Het was een geweldig weekeinde, Top zegt Ekko! Dank ook aan het bestuur, de hoofdorganisatoren.
    Samen met 3DS heb ik genoten dit jaar. Ook zijn dank, hij heeft tof gereden ?. Na enkele jaren rust heeft 3DS weer eens lekker kunnen tokkelen. Dank aan Leon en Jeroen voor hun ervaringsadviezen. De zondagrit was een mooie afsluiting, jammer dat er maar enkelen meereden. Ze weten niet wat ze gemist hebben! Mooie bochtige weggetjes en bossen.

    Kortom, een fijn DTA weekeinde.

    @ Leon, je koffie was even goed als die van Marcel, echt veel beter dan de koffie die op veel terrasjes te verkrijgen waren.

    @ Roel, beterschap, een ongelukje zit soms in een klein hoekje.

    groet,

    Frans en 3DS

     

     

     

     

  • 13 september 2021 om 19:53

    Hee Roel, dat is echt baalen. Had je een appje gestuurd, maar die gaat niet door. Gute Besserung uit Hespe.

  • 14 september 2021 om 00:10

    Ha Roel, wat een pech weer voor jou man!

    Jammer dat je daardoor niet bij het treffen kon zijn en dat we niet met jou hebben kunnen bijpraten!

    Wens je veel beterschap, gr. Paul v.d. Berg

  • 15 september 2021 om 11:15

    Roel, dat is balen zeg, dat je hierdoor het treffen moest missen, sterkte.

    Door drukte op het werk was de combinatie Mander en de Alphen niet meer mogelijk. Hierdoor mijn afwezigheid.

    Foto album aangemaakt, graag uploaden.

  • 21 september 2021 om 10:54

    oeii Roel ,wat een pech beterschap en hopelijk  zien je je weer snel bij een activiteit.

     

    Bedankt voor de koffie complimenten.

    E