• 5 september 2021 om 11:32

    Jan, speciaal voor jou is er dit jaar ranja. Voor de rest is er bier…

    De prijzen voor het weekend bedragen:

    – voor het gehele weekend, dus overnachting, bbq, ontbijt en drank is 25 euro

    – indien je alleen op zaterdag bbq doet is dat 15 euro

    – indien je op zaterdag bbq en overnachting doet is dit 20 euro

    – indien je aanvullend in het huisje overnacht is dit 10 euro extra per nacht.

     

  • 5 september 2021 om 11:45

    Jan, speciaal voor jou is er dit jaar ranja. Voor de rest is er bier… De prijzen voor het weekend bedragen: – voor het gehele weekend, dus overnachting, bbq, ontbijt en drank is 25 euro – indien je alleen op zaterdag bbq doet is dat 15 euro – indien je op zaterdag bbq en overnachting doet is dit 20 euro – indien je aanvullend in het huisje overnacht is dit 10 euro extra per nacht.

    Wel met een rietje hoop ik .

  • 5 september 2021 om 16:56

    Jan, speciaal voor jou is er dit jaar ranja. Voor de rest is er bier… De prijzen voor het weekend bedragen: – voor het gehele weekend, dus overnachting, bbq, ontbijt en drank is 25 euro – indien je alleen op zaterdag bbq doet is dat 15 euro – indien je op zaterdag bbq en overnachting doet is dit 20 euro – indien je aanvullend in het huisje overnacht is dit 10 euro extra per nacht.

    Uiteraard is het eten bij Ria voor eigen rekening zoals gebruikelijk.

  • 6 september 2021 om 08:47

    Sjaak afhaak hier….. Wegens omstandigheden zojuist afgemeld. Voor degenen die wel gaan; maak er een mooi weekend van!

  • 6 september 2021 om 20:43

    Ik heb mijzelf net aangemeld voor het treffen via de agenda. Ik vond daar echter geen mogelijkheid mijn eetwensen kenbaar te maken. Dus dan hier maar: voor vrijdagavond graag mee aanschuiven bij Ria, voor zaterdagavond graag éénmaal BBQ-vlees. Alvast dank, tot vrijdag.

    Léon.

  • 7 september 2021 om 16:56

    Ria heb je nog een plaatsje ? Eet graag mee en ook graag vlees voor zaterdag

  • 7 september 2021 om 17:24

    Voor mij ook graag een stoeltje bij Ria en zaterdag BBQ. Ik heb met Frans al overlegd voor een kamer. Tot vrijdag.

  • 7 september 2021 om 20:42

    Hierbij link voor website van Ria’s, dan kun je alvast het menu bekijken…

    Welkom

     

     

     

  • 7 september 2021 om 21:51

    Ik kom zaterdag eind van de middag: niet voor de rit, wel voor de BBQ.

  • 8 september 2021 om 11:33

    ik doe ook mee bij Ria, en de bbq op zarterdag

  • 8 september 2021 om 11:40

    voor mij vrijdag bij Ria, en zaterdag de bbq, zaterdag avond weer naar huis, andere verplichtingen

  • 10 september 2021 om 08:46

    Hoi,

    Ik heb mij net aangemeld en kom zaterdag middag aanwaaien en bbq graag mee op zaterdagavond.

     

    edit: Is er een toerrit beschikbaar? Misschien kan ik daar nog een stukje van meepakken.

     

     

     

     

    groet,

    Sander

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door Sanderd.
  • 10 september 2021 om 15:35

     

    Ik ben er klaar voor

  • 12 september 2021 om 14:07

    Beste Teneristen,

    Ik wil jullie bedanken voor de aanwezigheid op het jaarlijkse Treffen. Het was weer een gezellig weekend. Ferry bedankt voor de offroad track en Jan J. Bedankt voor de onroad route. Dennis en Frans bedankt voor jullie hulp met het organiseren van dit treffen.

    Oud en nieuw naast elkaar.?