• 30 september 2021 om 13:12

    Jaaaaa, even de stilte doorbreken met een ritje!?!

    Wanneer? 16 oktober.

    Vertrek 10:30u. Verzamelen om 10:00u.

    Start in Wageningen met een bakkie T of K.
    We zoeken de IJssel op en volgen deze ri Zwolle, waar we een terrasje pakken (ws bij het Engelse werk) en rustig een hapje en drankje naar binnen werken.

    Met dat bodempje in de maag rijden we langs het Veluwemeer weer terug ri Lunteren. Hier ligt ook het eindpunt, en wel bij het Uilenbos in Lunteren, waar we een heerlijke pannenkoek gaan verorberen (een ouderwetse sorbet als toetje behoort hier overigens tot de mogelijkheden ;).
    Bij erg slecht weer…doen we het een andere keer.

    Aanmelden kan vanaf….. NU!

    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door Frank.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 30 september 2021 om 14:04

    Jaaaaa, even de stilte doorbreken met een ritje!?! Wanneer? 9 of 10 september (afhankelijk van aanmeldingen). Mocht je het weekend niet kunnen, dan is er op 16 september nóg een kans. Verzamelen om 10:30u. vertrek 11:00u. Start in Wageningen met een bakkie T of K. We zoeken de IJssel op en volgen deze ri Zwolle, waar we een terrasje pakken (ws bij het Engelse werk) en rustig een hapje en drankje naar binnen werken. Met een bodempje in de maag rijden we via het Veluwemeer weer terug ri Lunteren. Hier ligt ook het eindpunt, en wel bij het Uilenbos in Lunteren, waar we een heerlijke pannenkoek gaan verorberen (een sorbet als dessert behoort hier overigens tot de mogelijkheden ;)Uiteraard ovv. de weersomstandigheden. Alles ovv. de weersomstandigheden. Aanmelden kan vanaf….. NU!

     

    Ik zal mijn agenda van vorige maand er nog eens op naslaan Frank.

    Of bedoel je oktober? (2021)

  • 30 september 2021 om 14:12

    @ Raymond
    Bij mij staat gewoon oktober…

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door Frank.
  • 30 september 2021 om 22:09

    10 septober kan ik wel.

     

  • 2 oktober 2021 om 11:50

    Ik zou 16 oktober wel kunnen

  • 3 oktober 2021 om 18:33

    De weersvoorspelling voor de 10e is (nu) prima, maar dan kan ik niet. De 16e kan ik wel!
    @ Frank, Lijkt me een leuke rit die je voorstelt en afsluiten met een pannenkoek klinkt ook lekker.

  • 5 oktober 2021 om 11:19

    @ Raymond: Wanneer kun jij eigenlijk?

  • 5 oktober 2021 om 13:27

    Ik kan 9 en 16 oktober

  • 6 oktober 2021 om 20:38

    de rit is niet voor me weggelegd, maar meehappen bij t “oud Veluwsch Plaggenkoek-schoffelen” lijkt me gezellig.
    En vanuit Ede ook goed te doen.
    Kan ik me ook voor deelname op die manier inschrijven?

  • 6 oktober 2021 om 21:58

    Ik kan ook de 16e

  • 7 oktober 2021 om 00:33

    Ik kan niet mee?, maar jullie kunnen wellicht even bij Roel langs die op weg naar het Treffen zijn enkel brak.

    Mooie manier om iets  van belangstelling te tonen voor een oeroud clublid.

    Mvg Jos

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door josvandecross.
  • 8 oktober 2021 om 16:38

    @ Philip, Vincent, Frans en Jan,

    Gezellig!
    We gaan voor de 16e en het lijkt droog te blijven.
    5 man lijkt me een mooi clubje, stuur jullie eerdaags even een pb.

    Gr, Frank

     

  • 8 oktober 2021 om 16:42

    de rit is niet voor me weggelegd, maar meehappen bij t “oud Veluwsch Plaggenkoek-schoffelen” lijkt me gezellig. En vanuit Ede ook goed te doen. Kan ik me ook voor deelname op die manier inschrijven?

    @ Jasper: Hmmm…wat bedoel je precies?
    Meehappen/-drinken in Zwolle of Lunteren kan hoor, maar laat even op tijd weten ivm. reserveren.

    Gr, Frank

     

  • 8 oktober 2021 om 16:47

    Ik kan niet mee?, maar jullie kunnen wellicht even bij Roel langs die op weg naar het Treffen zijn enkel brak. Mooie manier om iets van belangstelling te tonen voor een oeroud clublid. Mvg Jos

    Ik denk dat je 2 rivieren door elkaar haalt, volgens mijn gegevens woont Roel meer aan de Waal (ipv. de IJssel) en daar komen wij niet langs..
    Misschien een leuk idee om er zaterdags of zondags zelf even langs te rijden, het wordt mooi weer.

    Beterschap Roel.

    Gr, Frank