• 17 februari 2020 om 11:44

    Jawel, daar is-ie weer. Niet te laat in het seizoen, dus zal er nog lekker modder zijn en stuift het niet zo.

    Vertrekpunt vanuit Vught, om 09.30.

    Neem je roadbookhouder en een rolletje plakband mee, er moet weer ouderwets geplakt worden!

    Kosten rond de 20 EUR, ter plekke betalen. Wil je een Tripy, hou rekening met 25 EUR oid extra, en tijdig reserveren!

  • 18 februari 2020 om 23:05

    Informatie in de agenda is bijgewerkt! Deze Ad ketelaars rit vanaf een nieuwe startlocatie belooft weer een mooie te worden. Wees er snel bij!

    Inschrijven via de Agenda

    Heb er nu al zin in…

     

  • 21 februari 2020 om 10:08

    Bedankt voor het organiseren Auke, helaas zit ik dat weekend in Parijs.

     

    tot de volgende

  • 26 februari 2020 om 17:14

    Beste allen,

    We zijn komende zondag met 6 helden die het wat vochtige parcours zullen bedwingen.

    Instructies voor parkeren:

    Op zaterdagen parkeer je op de eerste parkeergelegenheid die je op De Kikvorsch tegenkomt. Dat is de parkeerplaats aan de rechterzijde, nog voordat je VV Lunet passeert.

    Op alle andere dagen, rijdt je VV Lunet voorbij. Je gaat met de flauwe bocht naar rechts. Meteen daarna het voetpad oversteken en meteen het eerste laantje links nemen (eenrichtingsverbod). Dan aan de linkerzijde tegen de bossages parkeren. Houdt er rekening mee, dat dit parkeerterrein bij terugkomst overvol kan zijn. Auto’s met aanhangers, op de grasstrook tegen de bossages parkeren.

    Het is een Ketelaarsrit, dus roadbooks graag aan het eind van de dag bij mij inleveren of evt onder de ruitenwissers van mijn auto. bij vertrek zal Ad er zijn, dan graag contant mety hem afrekenen.

    Hier de instructies voor het inkorten van de route die wij rijden (roadbook 12):

    ROADBOOK 12 (197 km)VUGHT: Ga bij 272 rechtdoor de “Grote Voort” in. Einde rechts, meteen links, rotonde oversteken, na 100 meter rechts en Akkerstraat volgen. Akkerstraat volgen, einde links en meteen rechts, wederom Akkerstraat volgen. Ga over de ophaalbrug over het kanaal en neem meteen het zandpad linksaf. Je bevind je nu op sit. Nr. 341. De totale route is nu 165 km.

    Dan hier nog de

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 26 februari 2020 om 17:24

    Ik rij ook graag mee, ik hoop met mn roadbook als dat lukt om het erop te bouwen, anders met tripy als dat kan.

     

    Gr p74

  • 27 februari 2020 om 08:12

    Ik rij ook graag mee, ik hoop met mn roadbook als dat lukt om het erop te bouwen, anders met tripy als dat kan. Gr p74

    Tripy moeten we wel van te voren vragen anders staat de goede route er niet in. Kost ook 25 EUR extra.

    Dus graag nu melden als je een Tripy wil.

  • 27 februari 2020 om 16:45

    Ik heb zelf een tripy, ik zal ad contacten voor de route

  • 29 februari 2020 om 22:51

    Motor is er klaar voor! Wordt geen stoffig dagje….

    Tot morgen!

  • 2 maart 2020 om 12:00

    Was weer een mooie dag mannen! De modder zit nog in mn oren…. Auke dank voor de organisatie!

  • 2 maart 2020 om 19:01

    Heerlijk gereden, lekker nat hier en daar,  ik ben alleen na de tweede bocht het groepje al kwijt geraakt….