• 16 april 2023 om 20:41

    selfie

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 16 april 2023 om 21:12

    Gerbrand dank voor het organiseren van deze mooie dag!

    We hebben een mooi afwisselend parcours gehad(van 125km) met een spannend bruggetje,knippen,modder,kruipdoor/sluipdoor en mooie zandpaden.

    Ik denk dat ik voor de hele t7 groep mag zeggen dat we genoten hebben!!

    Voor de volledigheid, we hebben op het einde van de dag niet gegeten op de startlocatie.

     

    Groeten Maurice

  • 16 april 2023 om 21:41

    Uitermate fijne rit inderdaad, mede dankzij Gerbrants flesje koppelingsolie.

  • 17 april 2023 om 11:12

    Al weken lang wilde ik weer eens gaan offroaden en elke keer vond ik weer een excuus, slecht weer, druk met werk, familie bezigheden, tot ik een herinnerings mail keer van Gerbrant. nu moet het dus maar. Ga ik met de KTM of met de Tenere 660. Een Tenererit hoor je met een Tenere te doen. Maar omdat ik een tijd niet gereden had (november) koos ik voor de KTM.   Ik dacht ik krijg vast wel een leeftijd dispensatie.DE RIT: We waren met 4 T7 en ondergetekende.  Zandpaden met diepe modderplassen, bospaden, bospaden met klippen enz. Bij één van de modderplassen stond Gerbrant te filmen en om hem wat mooie beelden te verschaffen ben ik daar nog even bij gaan liggen. We hebben die dag zo’n 130km van de route gereden niet veel maar we hadden geen haast er waren toch geen prijzen te winnen.

     

     

  • 17 april 2023 om 13:30

    Gerbrand bedankt voor het organiseren van de dag! Ik onderstreep graag de woorden van Maurice. Maurice bedankt voor het voorrijden.
    En Piet, ik wens van harte dat ze ook om mij nog kunnen lachen als ik op m’n 72e een modderbad neem voor de cameraploeg!! Respect!

  • 17 april 2023 om 15:20

    Bedankt voor de geweldige rit allemaal, ik heb er erg van genoten. Volgende keer ben ik er zeker weer bij!

  • 17 april 2023 om 18:14

    Gerbrand bedankt voor het organiseren van deze rit! Prachtig off-road rijden door Brabant en Belgie, maar af en toe wel ff zoeken naar de juiste lus en richting. Jammer voor de mensen die de route niet hebben uit gereden, de laatste 40 km waren echt spectaculair……………..

  • 18 april 2023 om 19:28

    Gerbrant, bedankt voor de mooie route en organisatie. Echt een mooie route, en zelfs dicht bij huis nog paadjes gereden waar ik het bestaan niet van wist.

    Tot de volgende!

  • 24 april 2023 om 18:55

    Zoals beloofd, filmpje van de dag.

     

     

     

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 24 april 2023 om 23:48

    Mooie opnames Gerbrant, met n heerlijk muziekje er onder.

    Het filmpje van de dag is met recht ‘het filmpje van de dag’! Gaaf!

  • 25 april 2023 om 12:29

    Wwwwwooooooohhhhhhhhhhhhhhhh, wat een gave film!

  • 27 april 2023 om 13:02

    Echt gaaf!!! Filmpje van de maand

     

  • 2 mei 2023 om 22:23

    Fijn filmpje Gerbrant. Ik begrijp nu ook waarom ik regelmatig je koplamp niet zag in mijn spiegel