-
Ik kom alleen de zaterdag, mits redelijk weer. Ziet er nog niet goed uit.
-
.
-
Is zandwerven een dorp of gewoon een straat want als ik op Google maps zoek krijg ik alleen maar een weg of straat te zien.
Als je iets uitzoomt zie je het er wel boven staan, soort buurtschap.. valt onder Spanbroek.
-
Klopt zandwerven is maar 1 weg. Het valt onder spanbroek.
Restaurant heb ik om 19.00u gereserveerd. Ik speel wel taxi.ik kan vier mensen meenemen die willen zuipen
-
Hey Marcel,
Beetje late reactie maar ik ben ook van plan om op vrijdagavond aan te sluiten!
-
gezellig daniel
-
dus wie gaat er morgen mee eten
jan,marlene,daniel,
ferry?
frank?
marcel?
ik ben er morgen zelf rond 18.30u
-
heeee jan gewoon komen hoor,het regent hier niet.
dat is alleen maar in het zuiden,en oooosten van het land.
er is hier al twee weken geen druppel water gevallen
-
Ik heb afgelopen week, de voorspelde regen rond Alkmaar steeds minder zien worden. En als het inderdaad die 12mm en 80% kans op regen was geworden, was ik liever thuis gebleven.
Maar morgen vertrek ik op tijd en wil ook mee-eeten! -
dus wie gaat er morgen mee eten jan,marlene,daniel, ferry? frank? marcel? ik ben er morgen zelf rond 18.30u
Hey Marcel,
Sorry ff vergeten. Probeer er rond 17.30 u te zijn en eet ook mee. Tit morgen!
-
dus wie gaat er morgen mee eten
jan,marlene,daniel,
ferry?
frank?
marcel?
ik ben er morgen zelf rond 18.30u
rond 17.00 uur ofzo, het is zomaar een heel uur rijden
-
En dat gaat natuurlijk allemaal in het weekend vallen
-
Ik eet mee natuurlijk, jullie kennen me.. ik ben er op tijd. Het weer wordt -onverwacht- super… Mooi eerste fraaie weekend van m’n vakantie!!
-
Ik had ook moeite om het te lokaliseren, maar volgens mij is het hier op het kinderdagverblijf! N52° 40′ 43.6″ E4° 56′ 56.3″
Ik lees net dat ze opvang bieden aan kinderen van 0 – 12 jaar, we kunnen dus fijn t hele weekend onszelf zijn..😎
-
Marcel bedankt. Het was prachtig weekend op een uitzonderlijk mooie plek. De toertocht wat geweldig, het eten geweldig en het gezelschap fantastisch. Kortom ik heb een heerlijk weekend gehad.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.