-
dit weekend zijn we welkom op de boerderij van een paar vrienden van mij ,in het pittoreske zandwerven.
ruimte zat voor tentjes en fikkie stoken.
er staat een biertap klaar voor de dorstige mens.
we zijn vrijdag welkom vanaf 17.00 u.
we gaan dan uit eten bij de Hooghe heeren in hoogwoud
herenweg 60.
zaterdag een mooie afwisselende tocht door het noordelijk deel van noord-holland. ‘savonds lekker barbequen fikkie stoken bier[of fris] drinken,en slap ouwehoeren.
zondag kan ik voor de liefhebbers nog een route binnendoor voorrijden richting amsterdam
-
Over de muggendijk zeker …
-
Klinkt goed!
Heb er zin an.
-
Nah hee, ik zou dr vezelf ook graag bij zijn. Maar ik ken niet.
Gaanwenogwatleuksdoen?
-
hee fred.ik heb die vliegen op vakantie gestuurd.
dus noordholland is dan vliegenvrij haha
-
er staat op het terrein ook nog een mooie wc en douche cabine die we kunnen gebruiken.
zijn er al mensen die weten of ze vrijdag avond komen?
-
Leuk Marcel, ik ben er bij. Staat die schimmelcaravan er nog?
-
Gezellig, ik ben erbij!
-
er staat op het terrein ook nog een mooie wc en douche cabine die we kunnen gebruiken. zijn er al mensen die weten of ze vrijdag avond komen?
Bedoeling is om vrijdagavond te komen, hoop dat dat lukt.
-
Ik denk ook dat ik vrijdagavond kom.
-
Lijkt mij gezellig om ook vrijdag aan te sluiten.
Gr. Marcel
-
gezellig mensen. dan hebben we toch een mooi clubje zo.
nee ferry hier geen schimmel caravan. we zitten niet op die camping dus gewoon tentje mee.
ik ben er zelf nog niet om vijf uur. maar de vrijdag gangers mogen al het tentje opbouwen.
ik heb bij restaurant de hooghe heren in hoogwoud gereserveerd voor 5 personen
-
Gezellig mensen! Ik moet zelf ook effe haasten. Hoe laat is het restaurant beschikbaar?
-
Is zandwerven een dorp of gewoon een straat want als ik op Google maps zoek krijg ik alleen maar een weg of straat te zien.
-
Ik had ook moeite om het te lokaliseren, maar volgens mij is het hier op het kinderdagverblijf!
N52° 40′ 43.6″ E4° 56′ 56.3″
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.