• 3 oktober 2019 om 12:09

    Dit kwam ik tegen op de site motor.nl. Dus voor diegenen die zich afvragen waar de erfenis van Jean Claude Olivier is gebleven, ik denk voor een groot gedeelte hier:

    Yamaha opent Yamaha Europe Collection Hall

    Hopen er eens heen te kunnen.

    Groet, LéonR.

  • 4 oktober 2019 om 23:34

    Yamaha Europe Collection Hall

    Info van Yamaha Motor Europe: zij hebben naast de collectie van JCO (Yamaha Motor Frankrijk) vanuit heel de wereld een groot aantal unieke klassiekers getraceerd en gerestaureerd.

    Dit is dus erg interessant voor de DTA !

    Jammer genoeg is de Yamaha Motor Europe Collection Hall niet geopend voor het publiek. Motoren uit de collectie reizen door Europa en zijn te zien op verschillende shows en evenementen die worden georganiseerd door nationale Yamaha Motor importeurs.

    Vanuit de DTA houd ik kontakt met onze nationale importeur over een mogelijk bezoek.

  • 5 oktober 2019 om 20:31

    Leuk, ik wil ze wel weer een keer zien.

  • 5 oktober 2019 om 20:44

    Jammer genoeg is de Yamaha Motor Europe Collection Hall niet geopend voor het publiek. Motoren uit de collectie reizen door Europa en zijn te zien op verschillende shows en evenementen die worden georganiseerd door nationale Yamaha Motor importeurs. Vanuit de DTA houd ik kontakt met onze nationale importeur over een mogelijk bezoek.

    Zou gaaf zijn als je dat voor elkaar krijgt Frans. Dan ga ik graag mee!