• 11 januari 2022 om 17:38

Een vraag voor de techneuten. Past een cilinderkop van een 3 tb model op een 1 vj blok en of op een 3uw blok. ?  En andersom past de cilinderkop van mijn 1 vj blok op mijn 3 uw blok. Zodat ik een kleplichter en kickstarter op de 3 uw van 1993 kan zetten. Groetjes kneeke

• 11 januari 2022 om 18:20

Past allemaal op elkaar. Als je wilt ombouwen tot kicken zou ik eerst de kickstarter inbouwen ( heb ik nog liggen).  Mogelijk ben je sterk genoeg om  te kicken en hoef je niet de kop om te zetten.

• 11 januari 2022 om 20:53

Goed om te horen dat dat allemaal past. Dan kan ik van mijn 1vj donor motorblok de kickstarter demonteren en in de 3 uw zetten. En ik kan stevig stampen dus goede tip om het gewoon eerst zo te proberen. Thanks.

• 13 januari 2022 om 18:45

Even een dankwoord voor Fred en Geert. Gezellig geholpen door de manne. Mijn ontbrekende onderdeelltjes hadden zomaar te geef 👍👍😀 daarnaast in 15 gesprek minuten heel veel geleerd over xt techniek. Wordt vervolgd. Groet kneeke

• 17 januari 2022 om 16:36

<<
    Gezellig geholpen door de mannen. Mijn ontbrekende onderdeeltjes hadden zomaar te geef
    >>

Tja… zo “werkt” dat gelukkig bij de meeste DTA clubleden ook.