• 11 januari 2022 om 17:38

    Een vraag voor de techneuten. Past een cilinderkop van een 3 tb model op een 1 vj blok en of op een 3uw blok. ?  En andersom past de cilinderkop van mijn 1 vj blok op mijn 3 uw blok. Zodat ik een kleplichter en kickstarter op de 3 uw van 1993 kan zetten. Groetjes kneeke

  • 11 januari 2022 om 18:20

    Past allemaal op elkaar. Als je wilt ombouwen tot kicken zou ik eerst de kickstarter inbouwen ( heb ik nog liggen).  Mogelijk ben je sterk genoeg om  te kicken en hoef je niet de kop om te zetten.

  • 11 januari 2022 om 20:53

    Goed om te horen dat dat allemaal past. Dan kan ik van mijn 1vj donor motorblok de kickstarter demonteren en in de 3 uw zetten. En ik kan stevig stampen dus goede tip om het gewoon eerst zo te proberen. Thanks.

  • 13 januari 2022 om 18:45

    Even een dankwoord voor Fred en Geert. Gezellig geholpen door de manne. Mijn ontbrekende onderdeelltjes hadden zomaar te geef ??? daarnaast in 15 gesprek minuten heel veel geleerd over xt techniek. Wordt vervolgd. Groet kneeke

  • 17 januari 2022 om 16:36

    <<
    Gezellig geholpen door de mannen. Mijn ontbrekende onderdeeltjes hadden zomaar te geef
    >>

    Tja… zo “werkt” dat gelukkig bij de meeste DTA clubleden ook.