• 11 juli 2021 om 19:53

    Hallo Tenere rijders,

    Graag stel ik me op deze wijze even voor. Sinds mijn jeugd ben ik al verzot op gemotoriseerde tweewielers. Aangezien ik 59 ben is dat al een poosje. Het begon met “crossbrommers”. In dit geval een kaal gemaakte mobylette waar ik erg veel achter heb lopen duwen. De leeftijden van 16 en 18 jaar waren mijlpalen waar ik rijkhalzend naar uitkeek. Immers de brommer, een Yamaha 2f2 en later de motor, een Suzuki Gt 500 stonden natuurlijk al te wachten in de schuur. Met een technische opleiding als basis ben ik op mijn 18e bij Defensie terecht gekomen en heb daar 41 jaar gewerkt. Samen met mijn vrouw, waarmee ik ruim 30 jaar getrouwd ben, heb ik een volwassen zoon. Ik ben gek op projectjes zoals bv. buscampers bouwen of een motortrailer maken. Ik heb een Tenere aangeschaft omdat ik het een heerlijke handelbare motor vind met veel karakter. Ik heb een mooie op de kop kunnen tikken uit 2014 met erg weinig km’s.

    Ik kijk uit naar de komende meetings en hoop velen van jullie daar te ontmoeten.

    Hartelijke motorgroet, Martin

  • 12 juli 2021 om 13:05

    Welkom bij de club Martin.

    En de Tenere zal je zeker nog veele mooie kilometers geven.