• 28 oktober 2022 om 15:39

    hallo teneristen!  iemand hier verstand van electronica?

    ik heb de standaard knipperlichten van de t7 vervangen voor led exemplaren…daarbij ook het relais vervangen voor een led relais.

    alles werkt naar behoren maar bij draaiende motor wil het ledje in het dashboard niet lekker meeknipperen.  de knippers zelf doen het goed dus.

    iemand een suggestie?

    thanks.

  • 11 november 2022 om 16:59

    Bij mij is het precies zo heb daar bij motoport navraag gedaan .

    Oplossing om er bij de achterste lichten een extra weerstandje aan tot te voegen

    Is mij te veel moete laat het mooi raar knipperen het kan geen kwaad

    Groetjes Ruud

  • 11 november 2022 om 22:25

    Ik heb nog twee van die weerstanden liggen en kom op de 20. na de Bultenrit. Moet ik ze meebrengen?

  • 12 november 2022 om 13:09

    helaas krijg ik komende week een chirurgische ingreep aan mijn hand..dus de bultenrit gaat aan mij voorbij.   Ik heb inmiddels een ander relais besteld die dit probleem zou moeten oplossen.  i.i.g. bedankt en veel plezier bij de bultenrit.  hoop bij de volgende rit aanwezig te zijn.  groetss…Jim.

  • 13 november 2022 om 21:25

    Als het werkt wil ik die er ook wel inzetten das minder moeite dan de weerstandjes sterkte met de operatie en bel me even als dat relais werkt

  • 14 november 2022 om 15:12

    het ding word pas 9 dec verzonden dus heb je ff? 

    ik laat het weten i.i.g.

    dit moet hem worden  https://www.off-the-road.de/de/xt-660rx/elektrik-beleuchtung/538/blinkrelais-led-0.1-100-watt?c=81

  • 22 november 2022 om 12:28

    Ik ben ook wel benieuwd….

  • 24 november 2022 om 16:01

    Bij mij is het precies zo heb daar bij motoport navraag gedaan . Oplossing om er bij de achterste lichten een extra weerstandje aan tot te voegen Is mij te veel moete laat het mooi raar knipperen het kan geen kwaad Groetjes Ruud

    Teveel moe(i)te….?
    Er zijn er ook met stekkertjes en al, voor paar €.
    Maatje van me heeft van die gekke -van binnen naar buiten- dingen gekocht zoals Audi, is helemáál geweldig (lees onzichtbaar) zonder weerstandje
    Wel ff berekenen welke weerstand, Resistance=U:I ofzo…

  • 14 december 2022 om 14:37

    het ding word pas 9 dec verzonden dus heb je ff? ik laat het weten i.i.g. dit moet hem worden https://www.off-the-road.de/de/xt-660rx/elektrik-beleuchtung/538/blinkrelais-led-0.1-100-watt?c=81

     

    hehe…eindelijk binnen..en werkt perfect.   zit een extra aarde draadje aan die ik gemonteerd heb aan het boutje waar het zadel mee vast zit.  dus jimmy is weer blij.

  • 16 december 2022 om 13:21

    Heb zojuist ook zoon relais besteld ben benieuwt

    bedankt voor de link

    He Frank

    Van die dynamische knipperlichten heb ik er ook op gehad maar weer verwijderd omdat ze volgens mijn vrouw die zelf ook regelmatig achter me rijd op haar motor ze in de avond  niet duidelijk genoeg zichtbaar waren niet fel genoeg.

  • 6 januari 2023 om 11:51

    Heb met behulp van link Jimbo het relay besteld en inmiddels ingebouwd

    en het werkt prima  nogmaals bedankt jongens