• 15 juli 2019 om 15:25

KORTING…KORTING…korting.

Ik heb het er al even over gehad tijdens het Luxemburg weekend.
    Ik heb een OSCO-smeersysteem op mijn Tenere gemonteerd, waar je geen middenbok oid. voor nodig hebt en ook geen vette bende krijgt zoals bij andere systemen.
    Het werkt perfect, is zuinig en vooral simpel in gebruik (het lukt mij zelfs) en je ketting gaat veel langer mee.
    Ik hem al op 3 opvolgende motoren gebruikt, je kunt ‘m namelijk makkelijk overplaatsen op je volgende motor, fiets of iets anders met een ketting.
    Het apparaatje is er in zwart of alu en is mooi weg te werken, het valt bijna niet op (van veraf helemaal niet ;).

Ik ken de bedenker/leverancier en bij afname van 5 of 10 stuks, krijg ik wel een mooie korting los. Normale losse verkoopprijs ca. € 135,-
    Montage zou tijdens een evenement, sleuteldag of evt. bij mij kunnen.

Kijk maar eens op https://www.youtube.com/watch?v=Tdpmm-KYI9Q

Ik wacht even jullie interesse af, voor ik hem lastig val over KORTING… KORTING… korting..

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand geleden door  Frank.
    Bijlagen:
    You must be logged in to view attached files.
  • 15 juli 2019 om 16:55

Check!

1 kandidaat voor een zwarte, mits je de internetprijs kan overtreffen.

• 15 juli 2019 om 23:13

Hoort die enorme schoenzool, links in beeld, ook bij het systeem?

Dan valt ie wel erg op :

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door  Philip.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door  Philip.
  • 16 juli 2019 om 00:38

Frank, Het is beter om een dergelijk bericht maar op één plaats te plaatsen ! Dus of op het Forum, of op Vraag en Aanbod.

Frans ik heb jou tekst in ingeplakt en op het forum de dubbele toppik verwijderd.

• 16 juli 2019 om 14:38

Zilverkleurige OSCO op mijn oude Twin.

• 17 juli 2019 om 12:22

@Frans/Philip. Haha, die schoenzool is tegen meerprijs..
    Duidelijk, maar kreeg het zelf niet verwijderd.

@barbera. Mooi plekkie op de oude Twin.

Die internetprijs gaan we onderdoor hoor, maar wacht even op meer aanmeldingen. Bij 1 of 2 stuks zal het niet veel schelen en val ‘m daar ook liever niet voor lastig.
    Beetje reclame hier en daar, hebben we dus allemaal wat aan!

• 17 juli 2019 om 18:26

@barbera. Mooi plekkie op de oude Twin. Die internetprijs gaan we onderdoor hoor, maar wacht even op meer aanmeldingen. Bij 1 of 2 stuks zal het niet veel schelen en val ‘m daar ook liever niet voor lastig. Beetje reclame hier en daar, hebben we dus allemaal wat aan!

Ik wacht het geduldig af. Heb naast gaten in de uitlaat van mij Tenere, ook rare gaten in mijn portemonnee, dus heb niet zo’n haast.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  Barbera.