• 8 juli 2019 om 19:52

Te koop ivm verkoop xt660z en aanschaf T700.

Ketting smeer hulp, geschikt voor xt 600, xt600z en xt660z.

Tegen elk aannemelijk bod.

• 9 juli 2019 om 17:01

Maar..maar.. de ketting zit toch aan de andere kant?!
    Moet het smeermiddel dan door het pijpje of..?

• 9 juli 2019 om 20:23

Ik bied €0,50 incl verzending*.

Normaal zou dat €0.75 zijn maar de pijp is geknikt.

*Met post.nl want dan komt dat lekkere wijf hem brengen.

(Daar doe ik het eigenlijk voor, want dat ding gebruik ik toch nooit.)

Hoe lang moet je nog wachten?

• 9 juli 2019 om 23:45

Als ik je goed begrijp heeft de Ténéré 700 geen ketting die onderhoud nodig heeft . Je constructie is behoorlijk universeel en goedkoop zelf te maken.

• 10 juli 2019 om 12:19

Ik heb het er al even over gehad tijdens het Luxe weekend..
    Ik heb een OSCO-smeersysteem op mijn Tenere gemonteerd, waar je geen middenbok oid voor nodig hebt en ook geen vette bende krijgt zoals bij de scott-oiler.
    Zuinig en vooral simpel in gebruik (het lukt mij zelfs en je ketting gaat veel langer mee.
    Ik ken de bedenker/leverancier en bij voldoende interesse krijg ik wel een mooie korting los.
    Montage zou tijdens een evenement/sleuteldag kunnen.

Zal binnenkort een nieuw draadje openen in ‘vraag & aanbod’.
    Laat maar weten of er interesse is, maar niets ten nadele van Philip’s smeerhulp natuurlijk..

• Deze reactie is gewijzigd 9 uur, 35 minuten geleden door  Frank.
    • Deze reactie is gewijzigd 9 uur, 35 minuten geleden door  Frank.
  • 14 juli 2019 om 14:48

Te koop ivm verkoop xt660z en aanschaf T700. Ketting smeer hulp, geschikt voor xt 600, xt600z en xt660z. Tegen elk aannemelijk bod.   

Ik spaar wel even door voor een OSCO. Soortgelijk systeem ook op mijn Twin gehad, ideaal voor luie mensen.

@ Frank, ben benieuwd welke korting je los kunt peuteren. Kom ze ook al voor een scherpere prijs tegen op internet.

• 15 juli 2019 om 14:31

@barbera, welke scherpere prijs heb je gezien? En waar? Geloof dat ze los €135,- kostten.
    Ik moet even kijken, maar bij een stuk of 5 of 10 moet er best wat mogelijk zijn. Zal een nieuw draadje aanmaken en kijken of er genoeg interesse is, voor ik hem over korting lastig val. Positieve recensies helpen natuurlijk wel..

Jammer van die ‘nieuwe’ uitlaat, was wel een leuk geluidje toen ik er -terug van restaurant in Lux.- even achter reed ;).
    (Jos G. heeft zich inmiddels gemeld voor het fleurige ontbijtsetje..nog bedankt voor het ‘ter beschikking stellen’, had er maandag plezier van ;).

• 15 juli 2019 om 16:51

€124,95 bij o.a. Mpartz, inclusief montageset en 100 ml olie, verzending is gratis.

Vind het geluid van de huidige uitlaat ook wel stoer, maar toch maar 1 gekocht zonder al die extra gaten erin.

In het najaar gaat de carb er even af, die krijgt ultrasoon zwemles. Daarna wil ik ‘m even goed afstellen, maar dan bij voorkeur met een goede uitlaat erop.

• 17 juli 2019 om 12:16

Bij meer aanmeldingen gaan we die internetprijs sowieso breken. Misschien ken je nog een paar gegadigden..

Ja, verstandig om alles af te stellen met de juiste onderdelen en.. zonder extra gaten is mogelijk ook beter voor de gezondheid

• 17 juli 2019 om 17:09

Barbera, carbs worden niet vies van binnen. Er gaat wel wat drab in hoekjes zitten maar dat zit daar goed. Vooral laten zitten. Ultrasoon maak je dat los en dan gaat het op plekken zitten waar je het niet wil hebben.

Gewoon motor op de testbank, carb afstellen en klaar.

• 17 juli 2019 om 18:17

Barbera, carbs worden niet vies van binnen. Er gaat wel wat drab in hoekjes zitten maar dat zit daar goed. Vooral laten zitten. Ultrasoon maak je dat los en dan gaat het op plekken zitten waar je het niet wil hebben. Gewoon motor op de testbank, carb afstellen en klaar.

Gelukkig ben ik net zo eigenwijs als dat ik lang ben. (Dus dat is 1.88 eigenwijs.) Carb gaat er toch echt even af en uit elkaar. Zo kan ik namelijk ook even de afstelling van de vlotter controleren en de vlotterbak voorzien van een nieuwe pakking. Heb zelf goede ervaringen met ultrasoon zwemles voor de carburateur. Als ik de carb ga afstellen wil ik ook zeker weten dat de basis goed is.

Bijgaande foto’s zijn van de carburateurs van mijn andere motor. Die motor wilde helemaal niet lopen toen ik ‘m kocht. Dat probleem getackeld door de carbs schoon te maken.