• 5 augustus 2019 om 13:32

    Hey mensen,

    Even kort voorstellen: Ik ben Anwar, ben jullie dit jaar tegen het lijf gelopen op de camping in Luxemburg. Ik woon in Utrecht maar komt oorspronkelijk uit de contreien van Amsterdam. In het dagelijks leven ben ik Online Marketer bij een IT-security bedrijf en ben in m’n vrije tijd ook nog husband and father.

    Ik rijd een XT 660 Z Tenere (2008) met flink wat mods. Vanwege de geboorte van m’n eerste kindje doe ik het dit jaar wat rustig qua reizen, maar vorig jaar ben ik er nog twee weken op naar Noorwegen geweest. De Tenere is de eerste motor waarbij ik echt het gevoel heb dat ik hem de komende 5 jaar wil houden!

    Ik heb laatst in Volkel nog een testrit gedaan op de Tenere 700, maar voorlopig blijft de 660 nog wel voor de deur staan.

    Daarnaast vind ik het leuk om over motoren te schrijven op motocamel.nl en wellicht zijn jullie met op YouTube ook wel eens tegengekomen onder dezelfde naam.

    Anyway, ik vind het supertof om deel te nemen aan DTA en nog meer Tenere-heads te ontmoeten. Mochten jullie vragen hebben zie ik ze hieronder wel voorbij komen!

  • 6 augustus 2019 om 11:04

    Hoi Anwar, welkom bij de DTA. Motocamel ken ik inderdaad wel, leuke informatieve site. En de 660 is een prima motorfiets waar je heel veel kilometers mee kan rijden. Ik heb mijn 660 in 2008 nieuw gekocht en ik heb er al 115.000 km mee gereden dus je kan wel even vooruit.

  • 6 augustus 2019 om 11:49

     

    Welkom Anwar. Ik heb je filmpjes op youtube ook voorbij zien komen, leuk. Ik heb ook bijna 6 jaar een XT660Z van 2009 gehad. En ook flink aangepast. En Jan rijdt er al 11 jaar op zijn verlaagde Ténéré en zodoende er niet af te slaan. Als het Ténéré virus je eenmaal te pakken heeft kom je er niet meer vanaf. Binnenkort mijn 7e Yamaha en 5e Ténéré de T7.

  • 6 augustus 2019 om 14:24

    Wordt voor mij ook misschien wel een verlaagde T7 ooit.

  • 7 augustus 2019 om 02:35

    Welkom bij de club, Anwar, leuk kanaal heb je, groet Iggy.

  • 7 augustus 2019 om 18:20

    Hoi Anwar!

    Welkom bij de club! Ik was ook in Luxemburg en heb even kort een glimp van je opgevangen. Leuk dat je na de ontmoeting met onze club in Luxemburg ook werkelijk lid bent geworden.

    Groet Barbera

  • 10 augustus 2019 om 13:02

    Bienvenue Anwar,

    Heb je ook even gespot in Luxemburg.
    Veel plezier hier en tot ziens bij een volgend evenement, dan kun je je tent wel wat dichterbij zetten.. ;).

    Groetjes,
    Frank

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 8 maanden geleden door Frank.
    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 8 maanden geleden door Frank.