• 22 januari 2021 om 23:13

    Dankzij de redactie, Barbera en Jos, en de schrijvende leden is er weer een leuk jaarboek 2020 uitgebracht. Gedrukt, analoog dus! Leuk om te lezen, te laten lezen en te bewaren.

    Voor de analobeten komt er binnenkort ook een digitale versie op de site bij de Jaarboeken.

    Vanwege de tegenwerking door dat valse Covid-virus moest de ALV uitgesteld worden en daarom kan elk lid het Jaarboek 2020 gratis aanvragen via het aanvraagformulier bij de Homepage. Daarna stuur ik het je toe via PostNL. Daarbij zit dan ook een leuke analoge verrassing ?.

    Frans

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 25 januari 2021 om 22:58

    Vandaag heb ik de eerste serie bestellingen van het jaarboek verstuurd. Volgens PostNL komen de briefpakjes morgen aan, tenzij het tegenzit natuurlijk.
    Frans

  • 26 januari 2021 om 16:08

    Besteld

    Ikke ook.

    Leuk dat er toch een boekje gemaakt is.

  • 26 januari 2021 om 17:54

    Vandaag binnen gekregen, nog geen tijd gehad om te bekijken.
    Had twijfels of ik er 1 aan moest vragen omdat ik net lid ben maar uiteindelijk besloten dat dat misschien juist een reden is om het wel te doen.

  • 26 januari 2021 om 19:24

    Vandaag ook ontvangen.

    En er zat een leuke verrassing in. Best wel prijzig dat versturen. Bedankt Frans voor de snelle verzending. Ff snel doorgebladerd maar ziet er weer goed uit hulde aan de redactie.

  • 27 januari 2021 om 17:04

    Prachtig, boekie heeft het zelfs over de grens gered. Moet dat eerst in quarantaine of mag ik gelijk beginnen met lezen? Weet dat iemand?

  • 27 januari 2021 om 19:19

    Lezen met helm, crossbril en mondkapje. Mijn boekje vanmiddag besteld??

  • 27 januari 2021 om 22:23

    @ Ray, natuurlijk is dat ook leuk voor nieuwe leden. Dan kan je ook wat meer de sfeer van de club proeven.

    Tot op een volgende activiteit, Frans

     

  • 28 januari 2021 om 21:06

    Lezen met helm, crossbril en mondkapje. Mijn boekje vanmiddag besteld

    Dank voor de tip. Heb nog mijn zwarte latexhanschoenen aangetrokken en alles goed met alcohool ingevreven, tot nu nog aan het leven.

    Hartstikke bedankt voor dit superboek, erg goed oftewel ik het in 2020 niet verwacht had. Danke

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 2 maanden geleden door ekko.
  • 28 januari 2021 om 22:36

    Ekko ; volgende keer op zo’n Kawa beachcruiser?

  • 28 januari 2021 om 23:24

    Ekko ; volgende keer op zo’n Kawa beachcruiser?

     

    Nu snap ik het, dat groene ding kwam uit die post van Jeroen. Opeens heel groot. Weet niet waarom, maar heb het effe bijgewerkt bzw. weggewerkt.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 2 maanden geleden door ekko.
  • 29 januari 2021 om 17:29

    Komt me daar toch net met de klassieke post een heel fraai jaarboek op de mat. Met ingesloten een set stickers van een beetje bekend ontwerp.

    dank aan de samenstellers van boekje en de schrijvers  van de verhalen. Laten we hopen dat we dit jaar meer dingen kunnen doen waarover we kunnen schrijven. Stuur ze???

  • 29 januari 2021 om 20:22

    Besteld

    De recensies zijn goed zo te lezen.

    Ben benieuwd.

    Groetjes

  • 30 januari 2021 om 10:45

    Goedemorgen Frans,

    Helaas heeft het jaarboekje hevige waterschade opgelopen..het lijkt wel of het voor de kust van IJmuiden gedrukt is, zoveel golven zitten er in.
    Gisteravond op de kachel gelegd, maar nu zitten alle bladzijdes aan elkaar geplakt en lijkt het ineens een heel ander soort boekje..
    Kun je er nog een opsturen, want heb me laten vertellen dat er een paar mega leuke verhalen in staan en daar wil ik natuurlijk over mee kunnen praten!

    Bdw:
    De plakkers hebben het wel allemaal goed doorstaan.