• 16 december 2005 om 21:37

Beiden zijn “opgevoerde” fietscomputers en als zodanig best bruikbaar voor op de brommert.
    het noppenforum heeft er zelfs een itempje over, maar helaas blijkt de topeak versie die standaard kan worden besteld met langere kabel niet meer leverbaar.
    zelf verlengen is derhalve het ietwat triggy devies…

of een Trial Tech kopen. die zijn er in zeer verschillende uitvoeringen (per type motor, en vaak zelfs per bouwjaar…) maar mijn voorvork zit niet in de bestellijst… Bovendien rekent de nederlandse importeur heel fijn 115 euro… terwijl de prijs in de USA (inclusief verzending binnen de usa) op 80 dollar (bij de huidige koers dus ongeveer 65 euro) is…

vraagje:
    wie heeft ervaring met bovenstaande, of een goed advies…?

• 16 december 2005 om 21:42

Zal ik er 1 [of meer] uit de US laten komen dan?

• 16 december 2005 om 21:45

ehhh..

verklaar je nader!
    heb je een handig adresje dan?

• 16 december 2005 om 23:11

Ik zou voor de trailtech gaan, heb ik zelf ook is naar gekeken zit alles op en aan en is gemaakt voor een motor.
    en monteren lukt altijd wel.. Ik heb hem niet genomen omdat ze er geen bediening op het stuur bij hebben.

Maaruh je heb toch een bakkie..neemie toch gewoon de cockpit van een kever.

• 21 december 2005 om 16:31

tja.. de dealer rekent inderdaad bij Gods gratie 115 Euri, hoewel de prijslijst 119 aangeeft. Mooi nie! Bovendien is het modelletje dat ik nodig heb natuurlijk net niet op voorraad. Nog een keer heen-en-weer voor ’t bestellen en idem voor het halen… met de huidige brandstofprijzen toch ook significant…
    Rechtstreeks bestellen bij trialtech kan ook, en dat heb ik dus gedaan. Komt alleen een bult verzendkosten bij, maar dan heb ik het ook in max 5 dagen….
    uiteindelijk bespaar je zo toch al gauw 30-35 euro…

• 27 december 2005 om 13:57

rekenen onze vrienden van de belastingdienst OOK nog effe 34 euri OMZETBELASTING (op een dingetje van 65 euro!!!!). Weg voordeel!

LEUKER KUNNEN WE HET NIET MAKEN.

ZAKKENVULLERS!

(enne… een ieder is dus ‘gewaarschuwd’ voor deze witte-boorden! Bovendien weet je dus nu hoe een dealer aan zijn prijs komt: JIJ moet betalen wat JIJ kwijt zou zijn, als je het niet via hem besteld. Wat het HEM kost, is totaal niet relevant…)

Maar ’t is wel mooi (en lekker klein) spul, hoor!

• 27 december 2005 om 17:50

je wou het toch zelf doen??

• 28 december 2005 om 19:31

je wou het toch zelf doen??

Niet per se, maar je reageerde niet meer op mijn bericht…
    dus heb ik het maar zelf gedaan…..

volgende keer mag jij, ok?

• 28 december 2005 om 21:16

Mijn werk is al jaren lang allerlei zooi over de wereld laten zeulen. Dus al je iets ergens vandaan nodig hebt moet het wel gek zijn wil het niet lukken. Volgende keer beter.