• 30 september 2021 om 23:10

    Op 20 november 2021 organiseert JJ Suspension speciaal voor de Tenere 700 een gratis veringworkshop + afstellen.
    – hoe werkt je motorfietsvering
    – Wat heeft motorfietsvering voor invloed op jouw rijden
    – Waarom is onderhoud belangrijk
    – Afstellen van je vering
    Van 13.00 uur tot 17.00 uur incl. koffie, brabants worstenbroodje ed.
    Adres: Houtzagerijstraat 5, 5451 HZ Mill

    Opgeven bij Ellis Dijkhuizen: service@jjsuspension.nl
    Vol=vol

  • 1 oktober 2021 om 19:51

    Goed geregeld. Ik ben erbij.

    Groet, Léon R.

  • 10 oktober 2021 om 20:17

    Klinkt erg leuk (en nuttig)! Jammer dat het alleen voor de T7 is.

     

  • 11 oktober 2021 om 15:14

    Klinkt erg leuk (en nuttig)! Jammer dat het alleen voor de T7 is.

    Zie het positief.
    Gelúkkig dat het alleen voor de T7 is… voor jouw 3AJ en alle anderen is het ws. niet nodig

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 5 maanden geleden door Frank.
  • 11 oktober 2021 om 21:57

    Met de 3AJ ben je natuurlijk ook welkom heeft Elles mij gezegd. De kans is groot dat de vering van de 3AJ zelfs ter plekke voor je wordt afgesteld!

  • 11 oktober 2021 om 22:12

    Met de 3AJ ben je natuurlijk ook welkom heeft Elles mij gezegd. De kans is groot dat de vering van de 3AJ zelfs ter plekke voor je wordt afgesteld!

    Leuk, thanks! Lijkt me heel leerzaam namelijk. Ik ga kijken of ik mijn motor voor die tijd gereed kan krijgen. (was bezig met het nodige onderhoud)

     

  • 12 oktober 2021 om 09:06

    ok dus speciaal voor de 700 maar niet alleen voor de 700.

    Als het een beetje weer is kom ik ook denk ik.

  • 17 oktober 2021 om 19:38

     

    Super! Zaterdag vering afstellen, Zondag gelijk testen tijdens de Bultenrit 2021!

    Wat een combinatie…….

    Dennis

     

  • 17 november 2021 om 11:40

    Net nog even met Elles gebeld. Zoals de (corona)situatie nu is gaat het gewoon door. Er zijn op dit moment 10 aanmeldingen. Afstand houden is mogelijk, maar wel ieders eigen verantwoordelijkheid.

  • 21 november 2021 om 10:02

    John en Ellis hebben mij een echt nuttige en heel ook heel leuke middag bezorgd. Enthousiaste vaklieden (nerds, in de positieve zin) die ons een stukje meenamen in hun wereld.  Niet teveel lullen maar doen, en dus ook rijden. Topmiddag!

  • 23 november 2021 om 16:46

    De workshop was goed voorbereid. Er stond zelfs een geprepareerde T7 met Touratech vering klaar om rijdend zelf het verschil te kunnen voelen t.o.v. de eigen T7. Ter plekke en op de crossbaan werd zelfs de vering voor de aanwezigen afgesteld met alleen maar positieve reacties. Frappant was dat bij een nieuwe T7 met 400 km op de teller al  “stick slip” werd geconstateerd, waardoor de vering schokkerig ging. Natuurlijk werd dit ter plekke snel en eenvoudig verholpen. John en Elles bedankt

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 23 november 2021 om 19:41

    Mooie ervaring zo te horen