• 3 augustus 2016 om 05:33

    Hee Frans, dat klinkt top.

    We zijn afgeloopen weekend terug uit de vakantie rd. 22:00 in de buurt van Kassel/Göttingen geweest, dat was te laat om je te bezoeken.
    Jammer nu kan ik, van het weekend, geen motorrit meer die kant op maaken.

    Wens je in ieder geval een goed en spoedig heerstel in Utrecht.

  • 3 augustus 2016 om 17:20

    Top nieuws, hopen dat goed begin van herstel wordt.

  • 4 augustus 2016 om 09:06

    De allerbeste wensen voor Frans!!!
    Weet iemand het adres van ziekenhuis/of revalidatiecentrum in Utrecht waar Frans nu is?

  • 4 augustus 2016 om 18:10

    Beste nieuws van Frans zon:

    Ik ben een stukje gelulijk

    Rainer

  • 4 augustus 2016 om 19:26

    Hallo allen
    en in het bijzonder Frans die voor het eerst weer online lijkt te zijn!!

    Heel goed om te lezen Frans dat je weer in je vertrouwde omgeving terug bent
    Het feit dat je vervoerd kon en MOCHT worden, lijkt een hoop te zeggen over je vebeterde situatie, omdat het Duitse beleid op dit gebied behoorlijk streng is.

    Een hele hoop clubleden hebben in dit forum meegelezen een meegeleefd met jouw welzijn en het is geweldig dat het weer de goeie kant met je opgaat.
    Ik moet zeggen dat ik erg veel bewondering heb voor onze Duitse motorvrienden en in het bijzonder Rainer voor zijn moeite en energie om jou te bezoeken en informatie te vergaren. Petchen ab, dafür !

    Frans, heel veel sterkte en beterschap gewenst, je komt er weer bovenop (die KTM) als je lijf en de tijd er rijp voor is, oude taaie (is een Geuzentitel !) Gegroet, Paul

  • 5 augustus 2016 om 06:25

    Zojuist een bericht via de App van Frans ontvangen met het adres van het ziekenhuis waar hij ligt.. Dus ik zou zeggen laten we Frans overstelpen met kaartjes, bloemen etc. Zodra ik weet of Frans bezoek mag ontvangen ga ik samen met Marlene bij hem op bezoek. Ga aub niet zomaar bij hem op bezoek, bespreek dit liever eerst met mij zodat Frans niet overbelast wordt.

  • 5 augustus 2016 om 11:30

    Woensdag avond, na een bijna 6 uur durende reis met een oude VW ambulance, aangekomen in Utrecht.

    Göttingen is mooi geweest ! Zeker na die 10 dagen dat ik eigenlijk van de wereld af was (beademing).
    Ze zetten er hier vaart achter, maar ik ga ook goed vooruit!

  • 5 augustus 2016 om 13:24

    Hai Frans dat is erg goed nieuws dat er een duidelijk herstel is. Ik hoop dat het herstel goed doorzet. Erg veel sterkte en groet GJ

  • 5 augustus 2016 om 17:42

    Welkom terug in Nederland Frans.
    Je was wel héél lang op het Weserberglandtreffen.
    Hopelijk mag je snel naar huis.

  • 5 augustus 2016 om 19:39

    hoi Frans; goed dat je weer bij leven bent. We hebben je gemist. Sterkte bij het herstel.

  • 6 augustus 2016 om 13:21

    Ey, Frans, fijn om van je te horen! Je bent wel vaker lang van huis geweest maar dit was niet leuk…. Welkom terug in een bekende omgeving. We hopen dat je gauw hersteld en rap je “ouwe” draad weer op kunt pakken. Hol oe haaks ouwe taaie!

  • 6 augustus 2016 om 15:02

    hoi frans fijn dat je weer terug bent in nederland.onkruid vergaat niet he.hopelijk zien we je snel weer op een brommer rond crossen.

  • 10 augustus 2016 om 03:04

    Top man, eindelijk weer terug.

    Het gaat allemaal vast sneller nu.

    Groeten uit Vegas.