• 2 juli 2016 om 05:37

    Hopelijk de laatste loodjes Frans!

    En Ekko, geweldig dat je af en toe is langs gaat.

    PS ze hebben wel goede ziekenhuiskleding daar

  • 2 juli 2016 om 06:38

    Ai jammer nog even doorbijten dus, sterkte Frans.

  • 2 juli 2016 om 08:34

    Sterkte Frans.

    Elk nadeel heb zijn voordeel (zij het dan heel klein), wij hebben helemaal geen EK.:blush:

    Hoop je snel weer op de brommer te zien.

  • 6 juli 2016 om 15:56

    En, Frans…. zijn er al nieuwe ontwikkelingen?

    We duimen hier allemaal voor je !!!!

  • 7 juli 2016 om 12:02

    Nog ff en je moet daar inburgeren.

    Sterkte en gauw deze kant op

  • 15 juli 2016 om 15:28

    Frans, hoe is het nu met je? Ben je inmiddels weer in Nederland, of lig je nog steeds Duitsland?

  • 18 juli 2016 om 07:47

    Dat klinkt niet best. Het is te hopen dat Rainer vanavond met meer informatie komt.

  • 18 juli 2016 om 11:58

    sjeemig…. en ik vond al dat er zo’n lange radiostilte was… Nu weten we dat t serieuze business is…

    Hopen op (goede!) berichten dan maar…

  • 18 juli 2016 om 13:44

    Jan bedankt voor de update,

  • 18 juli 2016 om 19:30

    Misschien iemand die bij ‘m in de buurt woont even bij de buren aankloppen of zo

  • 19 juli 2016 om 03:32

    Ik heb ooit -via Frans- de reismotor van Rick overgenomen, en heb mezelf gisteravond drie keer door mijn papieren heen geworsteld om te kijken of ik nog een afschrift met adresgegevens had. Helaas…

    Over adressen gesproken: Als iemand ff het adres van t ziekenhuis hier (alleen voor leden zichtbaar) kan plaatsen, kan ik in ieder geval even een kaartje die kant op doen….

  • 19 juli 2016 om 04:43

    Ik heb ooit -via Frans- de reismotor van Rick overgenomen, en heb mezelf gisteravond drie keer door mijn papieren heen geworsteld om te kijken of ik nog een afschrift met adresgegevens had. Helaas…

    Over adressen gesproken: Als iemand ff het adres van t ziekenhuis hier (alleen voor leden zichtbaar) kan plaatsen, kan ik in ieder geval even een kaartje die kant op doen….

    Ik vraag wel even aan Rainer of hij het adres kan doorgeven.

  • 21 juli 2016 om 10:39

    Voor wie Frans een kaartje of iets anders wil sturen, hier is het adres van het ziekenhuis in Duitsland.
    Zodra Frans weer in Nederland is en wat beter is krijgt hij van het bestuur uit een fruitmand en natuurlijk persoonlijk bezoek.

  • 21 juli 2016 om 18:56

    Hoi samen en Jan heel veel bedankt voor deeze topic. Ik verzoek mijn beste Nederlands:

    Rainer[/hide][/hide]