• 19 februari 2021 om 12:31

    Plaatje

     

    Die staan er bij mij niet.

  • 19 februari 2021 om 13:51

    Helemaal met je eens Vicent, pas na de 1e replay komt het bij recente reacties Nog een ergernis van mijn kant. De site is zo traag dat ik nog maar weinig zin heb om topics te openen. Andere ergernis is dat er foto`s niet zichtbaar zijn zonder in te loggen.</blockquote>
    Lijkt mij logisch dat na een 1st reply het voorkomt in de lijst recente reacties. Traagheid merk ik niets van. Foto’s kun je op 2 manieren plaatsen. Wel en niet zichtbaar voor leden.

    Als je een nieuw onderwerp start staat het helemaal onderaan (daarvoor moet je helemaal naar beneden scrollen) en niet in de recente reacties die bovenaan staan.

     

    Bij een foto plaatsen gebeurd het soms dat je hele post weg is na het op “verzenden” drukken.

    Kan je weer opnieuw beginnen waardoor je al snel denkt “laat maar”

    Foto`s openbaar of alleen voor ingelogde leden is bij mij niet zichtbaar.

    Pagina laden duurt tussen de 5 en 20 sec. (en ik heb echt geen inbelverbinding)

    Het forum ziet er mooi uit maar de werkbaarheid is niet al te best.

    (browser safari)

  • 19 februari 2021 om 16:25

    Kutsafari

    Leuk punt voor de agenda/evenementen maar wel een beetje moeilijk met die anderhalve meter maatregel.

    (smilley (wegens gebrek aan de smileyfunctie))

  • 19 februari 2021 om 18:04

    En ook op mijn laptop zonder touch… Win + punt (.)

    Bedankt voor de tip, daar heb je meer keuze.
    Ik ben niet zo van de overdaad aan smileys maar ik denk dat het wel bij kan dragen aan het voorkomen van verkeerd opvatten van een platte tekst of sommige teksten op een bepaalde manier kracht bij te zetten of een soort van arceren.
    Maar goed, dat is niet een ergernis. Althans niet voor mij.

  • 19 februari 2021 om 22:20

    Ergernissen, dat is waar we ons hele leven mee moeten dealen. Gelukkig kunnen we de meeste relativeren als we weer een rondje mogen rijden met onze geliefde motor.

    Zal kijken of ik in aantal van jullie ergernissen kan laten aanpassen. @Grandia zitten paar goede tussen, die ik ook herken.

    Neemt niet weg, dat we vroeger het een uitdaging vonden om een link ergens op een forum of website zichtbaar te krijgen. Tegenwoordig vinden dat met beetje plak en knippen de web engine het maar moet oplossen en het moet tonen zoals wij verwachten.  Herken de frustratie zeker ook, maar ff om aan te geven dat niets vanzelf gaat. ?

    De website is gebouwd met een eisen lijst waar het forum onderdeel van was, niet alleen maar het forum. Binnen WordPress was dit de beste voorziening wat betreft het forum. De mogelijkheden rond foto’s uploaden voor leden in een galerij en het persoonlijke smoelenboek met prive gegevens. Rekening houden met de AVG van de leden etc.  Leden administratie en formulier module enzovoort.

     

    Morgen verder met de TT de kop van het blok los halen. Blafte met een koude motor als een hond met extreme Covid klachten.

  • 20 februari 2021 om 19:32

    Dank Jona,

    Doel van het topic was ook niet om te zeiken, maar ik zag zo snel ook geen andere mogelijkheden om mijn mogelijke verbeterpunten aan te dragen. Ik weet ook niet of ze door de club op te lossen zijn, of dat het onderdeel is van het pakket.

    De suggesties die Ray doet zijn interessant, maar meer iets voor tijdens de jaarvergadering omdat het raakt aan hoe de club functioneert.

  • 22 februari 2021 om 20:08

    Vincent, zo vat ik het ook zeker niet op. Bijdrage ter verbetering is altijd nuttig.