• 12 februari 2021 om 11:25

    Is het mogelijk om een nieuw geopend topic direct zichtbaar te krijgen in het oranje vak op de voorpagina (zie plaatje)? Nu verschijnt het daar pas wanneer er een reactie is geplaatst.

    Ik merk dat het vaak lang duurt voordat er op een nieuw topic wordt gereageerd, en ik denk dat dat komt omdat mensen niet naar de forum-pagina gaan, maar direct vanaf de voorpagina op de reacties klikken.

    Andere ergernis: je kunt niet door de lijst met topics bladeren, omdat de links niet kloppen: ze verwijzen naar http://www.tenere.nl/forums/page/2 (en ../3, ../4 etc.). Dit moet zijn http://www.tenere.nl/forums/page2 (en page3, page4 etc.).

    Derde ergernis: ik heb dit topic nu meerdere keren aangemaakt, maar dit is de eerste keer dat het zichtbaar wordt. Helaas kreeg ik eerder geen foutmeldingen, maar verdween het topic gewoon. Gebeurt ook met sommige reacties heb ik gemerkt.

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 12 februari 2021 om 11:31

    Meteen maar op mezelf reageren, anders ziet niemand dit :p

  • 12 februari 2021 om 15:56

    Helemaal met je eens Vicent, pas na de 1e replay komt het bij recente reacties

    Nog een ergernis van mijn kant.

    De site is zo traag dat ik nog maar weinig zin heb om topics te openen.

    Andere ergernis is dat er foto`s niet zichtbaar zijn zonder in te loggen.

     

  • 12 februari 2021 om 18:00

    … Derde ergernis: ik heb dit topic nu meerdere keren aangemaakt, maar dit is de eerste keer dat het zichtbaar wordt. Helaas kreeg ik eerder geen foutmeldingen, maar verdween het topic gewoon. Gebeurt ook met sommige reacties heb ik gemerkt.

    Dat heb ik dus ook een paar keer gehad en bij mij was het steeds wanneer ik meer dan 1 afbeelding bij wilde voegen.
    Ik dacht eerst dat het een nogal dood forum was wat erg jammer is want ik juist voor informatie op het forum lid geworden.
    Maar gezien deze reacties is er dus ook een mogelijkheid dat het forum zo goed als dood is omdat het niet erg prettig werkt om het maar vriendelijk te zeggen.

  • 12 februari 2021 om 19:21

    Sinds de invoering van dit nieuwe format van de site heb ik de lol van het reageren verloren. Ik heb het vaker gezegd; wat een draak van een site is het geworden.

    Het überhaupt kunnen inloggen is wat verbeterd, maar gebruiksvriendelijkheid is ver te zoeken.

    Foto’s en filmpjes plaatsen begin ik niet meer aan.

     

    Dus helemaal gelijk, ergernissen.

  • 13 februari 2021 om 09:56

    Wellicht kunnen we de beheerder ondersteunen/helpen in het verbeteren van de site? Wellicht een van de “standaard” forum softwares pakken en die toepassen? Want ik ben het wel met jullie eens, ik zit graag op fora, maar deze is niet bepaald prettig.

  • 13 februari 2021 om 13:17

    Oké… weer een post die in het niets verdwijnt.
    In de hoop dat dit topic helpt om een verbetering af te dwingen maar een nieuwe poging.
    Kijk eens bij de VFR Ownersclub Nederland (vfroc.nl/forumVFR) waar we een heel actief forum hebben. Daar zijn ook niet leden welkom om een account aan te maken maar die hebben dan niet tot alle delen toegang want buiten de deelname aan clubactiviteiten moet er ook daar wel een exclusief deel zijn.
    Voordeel is wel dat je even de sfeer kan proeven waar ook regelmatig leden uit voort komen. Er is 3 keer per jaar een sleutel en ontmoetingsdag die ook voor forumleden is.
    Ik ben momenteel bezig de site te vernieuwen en daar gaat de inlog helemaal weg, dat gaat geheel naar het forum en de site zelf wordt vooral informatief.

  • 15 februari 2021 om 22:05

    Hij is alweer uit het lijstje met recente reacties, even een schopje maar.

  • 18 februari 2021 om 17:06

    Helemaal met je eens Vicent, pas na de 1e replay komt het bij recente reacties Nog een ergernis van mijn kant. De site is zo traag dat ik nog maar weinig zin heb om topics te openen. Andere ergernis is dat er foto`s niet zichtbaar zijn zonder in te loggen.

    Lijkt mij logisch dat na een 1st reply het voorkomt in de lijst recente reacties.

    Traagheid merk ik niets van.

    Foto’s kun je op 2 manieren plaatsen. Wel en niet zichtbaar voor leden.

  • 18 februari 2021 om 17:21

    Lijkt mij logisch dat na een 1st reply het voorkomt in de lijst recente reacties. Traagheid merk ik niets van. Foto’s kun je op 2 manieren plaatsen. Wel en niet zichtbaar voor leden.

    Wanneer je een topic start heb je zelf al een bericht geschreven en dat is in mijn ogen een recente reactie.
    Vincent geeft dus aan dat je dan NIET in de recente lijst komt en iemand die alleen kijkt of er recente activiteit is zo’n topic pas ziet als een ander gereageerd heeft.

    Bij het invoegen van een foto wordt me niet gevraagd of hij wel of niet zichtbaar moet zijn voor alleen leden of iedereen maar dat heeft ook geen enkele toegevoegde waarde omdat je toch alleen mee mag doen als je lid bent.

    Meerdere mensen zeggen dat het forum traag is en ik ben er 1 van.
    Ik ben vooral lid geworden omdat ik gebruik wilde maken van het forum maar de het is hopen dat er nog wat georganiseerd mag worden dit jaar en dat moet wel heel goed bevallen om lid te blijven want dit forum biedt weinig meer dan een opgezette leeuw in een dierentuin.

  • 18 februari 2021 om 19:25

    want dit forum biedt weinig meer dan een opgezette leeuw in een dierentuin.

    ??????

  • 19 februari 2021 om 07:59

    want dit forum biedt weinig meer dan een opgezette leeuw in een dierentuin. ??????

     

    want dit forum biedt weinig meer dan een opgezette Ray ree in een knollenland.

     

    Maar hoe jij het dan weer voor elkaar krijgt hier smiley en zo bij te krijgen is mij weer een raadsel.

  • 19 februari 2021 om 10:07

    In touch screen toetsenborden zitten smiley’s ?

  • 19 februari 2021 om 10:33

    ? En ook op mijn laptop zonder touch… Win + punt (.)

  • 19 februari 2021 om 12:18

    Plaatje

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.